נטע ברודיאנסקי על החזרה בתשובה: הייתי מאושרת, התחלתי ללבוש חצאית ושמרתי נגיעה

נטע ברודיאנסקי, מדריכת נישואין וכלות עם כ-50 אלף עוקבים באינסטגרם, שיתפה על תהליך חזרתה בתשובה, איך ואיפה הכירה את בעלה? האם שמרו נגיעה? ואיך קרוביה קיבלו אותה אחרי התהליך שעברה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/22 15:20 כד בכסלו התשפג

נטע ברודיאנסקי על החזרה בתשובה: הייתי מאושרת, התחלתי ללבוש חצאית ושמרתי נגיעה
נטע ברודיאנסקי, צילום: דוד ברודיאנסקי

כוכבת האינסטגרם הדתייה, נטע ברודיאנסקי, אחת ממדריכות הכלות המפורסמות בישראל שמייעצת לזוגות, כלות ורווקות. היא מנהלת עמוד אינסטגרם פעיל עם מעל 45 אלף עוקבים והיא נוהגת לחלוק עם קהל העוקבים רגעים מרגשים וגם תובנות יומיומיות. במוצאי שבת האחרון, נשאלה נטע על ידי עוקביה על שאלות שקשורות לחייה הזוגיים ועל תהליך החזרה בתשובה שלה ושל בעלה.

"כשאת מאושרת ולא מטיפה - ברור שיחבקו אותך"

אושיית הרשת נשאלה היא איך המשפחה קיבלה את חזרתה בתשובה. "עשיתי הכל בהדרגה ממש. כך שמרגיש לי שזה היה תהליך יותר נכון. התחלתי לשים פעם בשבוע חצאית, ואז פעמיים וכך התחברתי בצניעות לאט ובטוח", השיבה נטע.

עוד הוסיפה ואמרה כי "ברור שהחברות והמשפחה היו קצת בהלם בהתחלה, בכלל מהצעדים הראשונים אבל אני הייתי מאושרת. וכשאת מאושרת ולא מטיפה, ובאמת רואים שטוב לך אז ברור שיחבקו אותך כי בסוף, אנשים שאוהבים אותך רוצים שתהיי מאושרת ואם זו הדרך שלך אז מהמם. הכי חשוב, לא להטיף לאף אחד, הדבר הכי חשוב בתורה זה בשלום".

"אין כמו טהרת המשפחה"

שאלה נוספת שנשאלה כוכבת האינסטגרם הדתייה, איך היא הכירה את בעלה, דוד. "הכרנו בצבא דרך חברה משותפת, שום דבר לא תוכנן" השיבה ברוידאנסקי. 

עוד נשאלה האם בתקופה בה הכירו הם הקפידו על שמירת נגיעה. "בהתחלה לא שמרנו, ככל שהתחזקנו יותר שמרנו ברוך ה'. כמה חודשים לפני החתונה ישתבח הבורא ללא נגיעה בכלל", ענתה נטע.

ברודינאסקי ציינה כי "עד היום שומרים כל חודש נגיעה במצוות טהרת המשפחה, המלצה חמה לכל מי שרוצה לשאיר את הניצוץ לאורך כל החיים. אין כמו טהרת המשפחה. הסוד והיסוד של כל הבית היהודי".