מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

אחרי שקרא לשטח את עזה - העיתונאי הבכיר מתהפך: המלחמה הסתיימה. לשחרר את כל החטופים

עיתונאי חדשות 13 קרא לשחרר את כל החטופים גם במחיר סיום המלחמה והודיע: "אף אחד לא יגיד לכם את זה בקול רם, אבל המלחמה הסתיימה, אנחנו עמוק בתוך מבצע ממוקד. ועכשיו זה הזמן לקבל החלטות אמיצות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/04/24 12:35 כ בניסן התשפד

אחרי שקרא לשטח את עזה - העיתונאי הבכיר מתהפך: המלחמה הסתיימה. לשחרר את כל החטופים
אלמוג בוקר, ביקורת על דובר צה"ל, צילום: רשת 13

אחרי שבעבר קרא לשטח את שכונת הענק העזתית, ש'גאעיה, הבוקר (א') קרא אלמוג בוקר להגיע לעסקה כוללת לשחרור כל החטופים גם בתמורת סיום המלחמה. "אף אחד לא יגיד לכם את זה בקול רם" פתח בוקר, "אבל המלחמה הסתיימה, אנחנו עמוק בתוך מבצע ממוקד. ועכשיו זה הזמן לקבל החלטות אמיצות". עוד כתב העיתונאי הבכיר: "רגע לפני שאנחנו מאבדים את מנופי הלחץ היחידים שנותרו לנו במשא ומתן בואו נשתמש בקלפים שעוד יש לנו, נעצור את זה ונחזיר אותם הביתה".

"בשטח המלחמה בכל מקרה נגמרה, אז אין מקום לתירוצים"

בפוסט שהעלה לחשבון X טען עיתונאי חדשות 13 כי "בשטח המלחמה בכל מקרה נגמרה, אז אין מקום לתירוצים ועכשיו חייב ללכת הכי רחוק במשא ומתן ולהחזיר אותם הביתה. את כולם". בוקר הדגיש כי יש להגיע לעסקה לשחרור החטופים "גם תמורת סיום המלחמה, כי בכל מקרה היא כבר הסתיימה. ולא רק שהיא הסתיימה, הירי לעוטף נמשך. לגמרי נמשך".

הקריאה הנחרצת של אלמוג בוקר: "לשטח את שכונת הטרור הנאצית"

קריאתו של אלמוג בוקר מעידה על שינוי כיוון בתפיסתו לאחר שבעבר קרא לשטח את שכונת ש'גאעיה בעקבות אסון קריסת המבנים הממולכדים: "שג'אעיה לא יכולה להתקיים ביום שאחרי", כתב בוקר. "שג'אעיה זה החצר האחורית של קיבוץ נחל עוז ואם רוצים לאפשר לתושבי נחל עוז לחזור הביתה, חייב להפיל את כל המבנים ולשטח את שכונת הטרור הנאצית הזאת".