מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הלוחמה הפסיכולוגית של חמאס: פרסם תיעוד חדש של שני חטופים

אחרי שפרסם אות חיים מהחטוף הירש גולדברג פולין, הארגון הרצחני פרסם היום תיעוד נוסף של שני החטופים עומרי מירן וקית' סיגל. בתיעוד נראים החטופים כשהם קוראים להתקדמות במשא ומתן לפני יום העצמאות

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/24 21:01 יט בניסן התשפד

הלוחמה הפסיכולוגית של חמאס: פרסם תיעוד חדש של שני חטופים
החטופים, צילום: ללא

אחרי שפרסם במהלך השבוע אות חיים מהחטוף הירש גולדברג פולין, ארגון החמאס פרסם היום (שבת) תיעוד נוסף של שני החטופים עומרי מירן וקית' סיגל, וזאת בניסיון להפעיל לחץ על ישראל להסכים לתנאים שדורש הארגון הרצחני לעסקת חטופים. בתיעוד, שלא ברור מתי תועד, נראים החטופים עומרי מירן וקית' סיגל כשהם קוראים להתקדמות במשא ומתן והגעה לעסקה בטרם יום העצמאות.

"לעשות הכול כדי לאשר עיסקה להחזרת כל החטופים עוד לפני יום העצמאות"

ממטה משפחות חטופים נמסר: "אות החיים מקית' סיגל ועמרי מירן הם ההוכחה הברורה ביותר שממשלת ישראל צריכה לעשות הכול כדי לאשר עיסקה להחזרת כל החטופים עוד לפני יום העצמאות, החיים לשיקום, והנרצחים לקבורה בכבוד. זה הזמן של הממשלה והעומד בראשה להוכיח במעשים את מחויבותם לאזרחי המדינה שמצפים להחזרת החטופים - אסור לממשלת ישראל לפספס את ההזדמנות הקיימת ולהחזיר את כולם הביתה".

חמאס פרסם תיעוד של החטוף הירש גולדברג-פולין

כזכור, במהלך השבוע פרסם החמאס תיעוד ראשון של החטוף הירש גולדברג-פולין, אזרח ישראלי שעלה לישראל מארה"ב ונחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר. בתיעוד נראה הירש כשהוא קטוע יד ומבקש גם הוא בקשות דומות אשר נועדו להפעיל לחץ על ישראל להגיע להסכם עם חמאס בהתאם לתנאים שהציב הארגון הרצחני.