נטע ברודיאנסקי קובעת: "אין דבר כזה קשר עם האקס"

מדריכת הכלות שמתחזקת עמוד אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים השיבה לשאלות הגולשים ברשת החברתית, שביקשו לדעת איך לשמור על זוגיות יציבה: "רגשות לא מגיעים מעצמם ולכן אם את רוצה שהזוגיות שלך תצליח עם האדם שאת נמצאת איתו- צריך להפסיק לחשוב על מישהו אחר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/22 19:07 יז באב התשפב

נטע ברודיאנסקי קובעת: "אין דבר כזה קשר עם האקס"
צילום: shutterstock

כוכבת האינסטגרם הדתייה, נטע ברודיאנסקי, אחת ממדריכות הכלות המפורסמות בישראל שמייעצת לזוגות, כלות ורווקות ואף השיקה קורס ראשון מסוגו על איך מתחזקים את הקשר בימי הנידה, השיבה לשאלות הגולשים ברשת החברתית, שביקשו לדעת כיצד לתחזק זוגיות בריאה ומשגשגת. 

אחת מהשואלות סיפרה כי היא נישאה לבן זוגה לפני מספר חודשים, אולם האקס שלה שולח הודעות ומבקש לשמור על קשר. על כך השיבה נטע בנחרצות כי אין דבר כזה- קשר עם האקס. "צריך לכתוב הודעה שבה את מבקשת שלא ישלח אלייך הודעות יותר, את נשואה וזה לא מתאים בשום צורה ואת מאחלת לו את הטוב ביותר ובהצלחה". עוד הוסיפה כי היא בטוחה שהשואלת עצמה לא הייתה רוצה לגלות שהאקסית של בעלה שולחת לו הודעות. לדבריה, חשוב לסיים את הקשר הזה באופן מיידי, "בטח ובטח שלא לתת לזה מקום ולהמשיך לענות מעבר להודעה שבה את מבקשת שזה יפסק. תתמקדי בזוגיות שלך ושל בעלך". 

נטע ברודיאנסקי

נטע ברודיאנסקי צילום: דוד ברודיאנסקי

עוקבת אחת סיפרה גם היא כי למרות שהיא נמצאת בזוגיות צפים ועולים אצלה רגשות כלפי מישהו מהעבר. גם כאן הייתה מדריכת הכלות נחרצת בהסבר, והדגישה כי חשוב לפתח את הזוגיות ללא מחשבות על אחרים. "אם יש דבר אחד שאני בטוחה בו זה שאין דבר כזה, 'צפים לי רגשות'. זה או שאת בקשר עם אותו אדם או שאת חושבת עליו המון. רגשות לא מגיעים מעצמם ולכן אם את רוצה שהזוגיות שלך תצליח עם האדם שאת נמצאת איתו- צריך להפסיק לחשוב על מישהו אחר. כל פעם שעולה לך מחשבה, תעסיקי את עצמך מיד בדבר אחר ואל תתפתי למחשבות. בתורה כתוב שהמחשבה היא זו שמביאה למעשה ולכן כבר אותה צריך ללמוד לנהל". עוד הוסיפה ברודיאנסקי, כי חשוב לפתח את הזוגיות בזמן איכות, דייטים ושיחות, כדי לא להגיע אחר כך למצב של חרטה. 

נטע ברודיאנסקי: "לא ידעתי איך מתחזקים את הקשר בלי המגע"

בכתבה שפורסמה במגזין מאקו לפני מספר חודשים, סיפרה יועצת הזוגיות על הקושי שחשה בשמירת הנידה, קושי שגרם לה להירתם ולמצוא פתרונות שיהיו רלוונטיים גם לנשים אחרות. "בילויים זוגיים בימי הנידה הם לא בזבוז כסף. שווה לאכול במסעדה גם אם לא מתחבקים. יתר מדי נשים מוותרות על בילויים משותפים בימי הנידה ושוכחות ש40% מחיי הנישואין שלנו הם ימי הנידה. אם נוותר מראש על 40% מהזמן המשותף שלנו יהיו לכך השלכות ישירות על הקשר הזוגי וזה ייצור ריחוק רגשי. תחליטו על יום קבוע שבו אתם יוצאים לבילוי או להליכה בפארק ותעשו את זה בכל שבוע, בלי קשר למצב הטהרה".