מדריכת הכלות הופתעה ביום ההולדת: "התרגשתי שאתה זוכר"

מדריכת הנישואין נטע ברודיאנסקי נוהגת לחלוק עם קהל העוקבים רגעים מרגשים וגם תובנות יומיומיות. הפעם היא שיתפה בהפתעה שארגן לה דוד בעלה ולא שכחה לברך את כולם, "יותר חשוב מהכל - שנדע להודות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/22 19:15 טו בחשון התשפג

מדריכת הכלות הופתעה ביום ההולדת: "התרגשתי שאתה זוכר"
נטע ברודיאנסקי, צילום: דוד ברודיאנסקי

כוכבת האינסטגרם הדתייה, נטע ברודיאנסקי, אחת ממדריכות הכלות המפורסמות בישראל שמייעצת לזוגות, כלות ורווקות חגגה השבוע את יום הולדתה ה-27. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה שיתפה עם עשרות אלפי עוקבים את ההפתעה שארגן לה דוד בעלה. 

בתחילת דבריה סיפרה כי בעלה הודיע לה בהפתעה לארוז מזוודה. "הייתי בהלם מוחלט בעיקר כי נזכרתי שלפני יותר משנה ישבנו יחד ושאלתי אותו 'מאמי מה באמת יפתיע אותך?', הוא ענה ואז שאל אותי חזרה ואני אמרתי 'יפתיע אותי מאוד שבוקר אחד שיראה לי הכי שגרתי בעולם תגיד לי תארזי מזוודה' וניסע לנו ככה סתם , בלי שארגנתי ובלי שחשבתי מה ואיך ואיפה - כזו אני, אוהבת הפתעות, מתנות, איחולים ובעיקר אוהבת לקבל ולתת המון אהבה". 

התרגשתי שמשפט אחד שלי שנאמר לפני שנה לא נשכח

על ההפתעה עצמה היא מספרת כיצד התכוננה בבוקר כרגיל לצאת להליכה, ואז בישר לה דוד כי היום הם לא הולכים לעבודה. "שמחתי כל כך אבל בעיקר התרגשתי - התרגשתי שאתה זוכר. שאתה יודע. שאתה מרגיש. שמשפט אחד שלי שנאמר לפני שנה + לא נשכח. שאני בלב שלך, שחשוב לך". 

את הפוסט חתמה מדריכת הנישואין באיחולים ובתפילות לכל מי שזקוקה לישועה, "לכל מי שכאן אני מאחלת שבע"ה השם ישמח אותה יום יום, שתמיד תהיה ברכה במעשה ידיה. שכל מי שמחכה לפרי בטן תתבשר עוד החודש ומי שמחכה לזיווג שהשם ישלח לה את הזיווג המושלם שלה משורש נשמתה. שהזיווג שלכן יזכור וידע ויעריך - כי זה חשוב ויותר חשוב מהכל - שנדע להודות".