הפסד צורב: מגי טביבי נעדרה וערוץ 14 הושפל פעמיים

המגישה המצליחה מגי טביבי נעדרה ממהדורת חדשות 14 והערוץ הידרדר למקום האחרון גם בחדשות וגם בפריים טיים. פרק הסיום של ספיישל "בואו לאכול איתי" גאל את כאן 11 מהתוצאות הנמוכות בימי שגרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/04/24 13:34 כ בניסן התשפד

הפסד צורב: מגי טביבי נעדרה וערוץ 14 הושפל פעמיים
מגי טביבי, צילום: Shir Torem/Flash90

כבר תקופה ארוכה שערוץ 14 נהנה מנתונים חיוביים בטבלת הרייטינג, הן בחדשות והן בפריים טיים. אתמול הצליח כאן 11 לגבור על ערוץ 14 ולקטוף את המקום השלישי - על חשבון הערוץ המתחרה. את ההפסד הצורב אפשר לזקוף לזכותה של המצליחה מגי טביבי שאתמול נעדרה מהשידורים. במקום מהדורת החדשות הקבועה, אמש שודר מקבץ של הכתבות הנבחרות של כתבי הערוץ אשר הותיר את הערוץ עם נתון של 3.1% בלבד ומקום האחרון.

ההפתעה של כאן 11 - כבר לא במקום האחרון

מהדורת חדשות השבת של כאן 11 שהביאה ראיון בלעדי עם דובר משרד החוץ הקטארי גרפה באופן מפתיע 5.3% וזכתה במקום השלישי ואילו ערוץ 13 זכה שוב למקום השני והמכובד עם 6% צפיות. את המקום הראשון כבשה כצפוי קרן מרציאנו עם 13.5% לאחר שהחליפה את המגישה הקבועה של "חדשות סוף השבוע", דנה וויס.

פרק הסיום של ספיישל "בואו לאכול איתי" הביס את מהדורת מוצ"ש של ערוץ 14

בפריים טיים, תוכנית "יצאת צדיק" של חיים אתגר הגיעה לנתון ממוצע של 11.6%, ואילו הריאלטי של ערוץ 13, "פקין אקספרס" זכה להישג מרשים ביחס לממוצע עם לא פחות מ - 9.2% והמקום השני. בשני המקומות האחרונים, כאן 11 הביס את ערוץ 14 עם הפרק האחרון של ספיישל "בואו לאכול איתי" שעלה לכבוד פסח וגרף 7.9%. אל המקום האחרון כאמור הגיע ערוץ 14 עם 6.7% בלבד שהשיגה מהדורת מוצ"ש בהגשת נווה דרומי.

קטע מתוך בואו לאכול איתי