הצצה נרקיס מתכוננת: "ייפול לי כיסוי הראש באמצע הריקוד?"

הזמרת הדתייה מתכוננת לעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", בה היא משתתפת עם רקדנית. בהצצה לפרק הראשון היא מסבירה את הבחירה להגיע לתכנית ומביעה חששות, "ייפול לי הכיסוי באמצע?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 14:20 י בסיון התשפג

נרקיס מתכוננת: "ייפול לי כיסוי הראש באמצע הריקוד?"
נרקיס , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים עתידה לעלות הערב (ג') בקשת 12, עם נבחרת כוכבים מגוונת. מלבד הקומיקאים, השחקנים ואנשי הציבור שעתידים להשתתף בה, מי שתפסה את מרב תשומת הלב היא הזמרת הדתייה נרקיס, שבניגוד לכללי הפורמט המקובלים תרקוד עם אישה מטעמי דת ושמירת נגיעה. רק לפני שבוע הזמרת חשפה את הרקדנית שצוותה לה, מישל ריאבוי, או כפי שהיא מכנה אותה, "שולי שלי".

נרקיס מתכוננת לרוקדים עם כוכבים: "אפשר לעצור באמצע?"

בהצצה ראשונה לתכנית, נרקיס שיתפה, "יש לי חלום לדעת לרקוד ממש", הוא הודתה, "כמו שאני יודעת לשיר, לרקוד כזה לפי הספר". ההחלטה של הזמרת הדתייה להשתתף עוררה ביקורות רבות, אך היא הודתה, "החלטתי שאני עושה את זה כשאני שומרת על הערכים שלי", והביעה חששות, "ייפול לי הכיסוי באמצע הריקוד? מה קורה בדבר כזה? אפשר לעצור באמצע?". 

"ושיהיו לנו בסיעתא דישמיה"

בסרטון שהעלתה לסטורי, נראות השתיים במהלך אחת ההפסקות מהחזרות כשריאבוי מספרת: "הייתי רואה את התוכנית וחשבתי לעצמי איך זה יראה כשאני אהיה ובחיים לא חשבתי שזה יהיה ככה, שאני ארקוד עם אישה דתיה, ששומרת נגיעה וכל מה שסובב את זה, זה נחמד". נרקיס הוסיפה: "ושאת מזמינה לי אוכל כשר ושאת עונה אמן על הברכות", ריאבוי סיכמה: "ושיהיו לנו בסיעתא דישמיה". לצג הסרטון כתבה נרקיס: "בסוף היא תגמור דוסית רק אומרת".