נרקיס ברגע של כנות: "בסוף היא תגמור דוסית"

הזמרת המצליחה ממשיכה להתכונן לקראת ההשתתפות שלה בתוכנית רוקדים עם כוכבים ופרסמה סרטון עם הרקדנית שלצידה, מישל ריאבוי: "מזמינה לי אוכל כשר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/23 08:13 ד בסיון התשפג

נרקיס ברגע של כנות: "בסוף היא תגמור דוסית"
צילום: Flash90

רגע של כנות: לקראת עליית התוכנית רוקדים עם כוכבים, מתכוננים משתתפי התוכנית בקצב אינטנסיבי לתחרות. מי שלוקחת חלק בעונה הזאת, היא הזמרת הדתיה נרקיס שבצעד תקדימי, תרקוד עם אישה. לאחר שחשפה את זהותה של הרקדנית מוקדם יותר השבוע, ממשיכה נרקיס להכיר לעוקביה את מישל ריאבוי.

"ושיהיו לנו בסיעתא דישמיה"

בסרטון שהעלתה לסטורי, נראות השתיים במהלך אחת ההפסקות מהחזרות כשריאבוי מספרת: "הייתי רואה את התוכנית וחשבתי לעצמי איך זה יראה כשאני אהיה ובחיים לא חשבתי שזה יהיה ככה, שאני ארקוד עם אישה דתיה, ששומרת נגיעה וכל מה שסובב את זה, זה נחמד". נרקיס הוסיפה: "ושאת מזמינה לי אוכל כשר ושאת עונה אמן על הברכות", ריאבוי סיכמה: "ושיהיו לנו בסיעתא דישמיה". לצג הסרטון כתבה נרקיס: "בסוף היא תגמור דוסית רק אומרת".

נרקיס

נרקיס, מתכוננת לתוכנית. צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הרקדנית של נרקיס נחשפה: "סוף סוף אפשר לספר"

במסגרת השתתפותה בתכנית, נרקיס התבקשה לשמור בסוד את זהות הרקדנית שצוותה לה. היום (ב') היא סוף סוף חשפה אותה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. לרקדנית קוראים מישל ריאבוי, או כפי שנרקיס מכנה אותה, "שולי שלי". גם מישל שיתפה בסטורי שלה את שיתוף הפעולה בין השתיים, וכתבה, "סוף סוף אפשר לספר".