החשיפה של נרקיס: "סוף סוף אפשר לספר"

אחרי חודשיים של הסתרה, נרקיס חשפה את הרקדנית שצוותה לה בתכנית "רוקדים עם כוכבים" בסטורי באינסטגרם שלה, "מתה עלייך למרות שאת קורעת לי את הצורה בכל שעה אפשרית של היום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/23 14:16 ב בסיון התשפג

החשיפה של נרקיס: "סוף סוף אפשר לספר"
נרקיס , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לפני שלושה חודשים דיווחנו על הצטרפותה של הזמרת הדתייה נרקיס לנבחרת של רוקדים עם כוכבים. לעומת שאר המתמודדים בתכנית, שרוקדים עם בני המין השני, פורסם כי נרקיס תרקוד עם רקדנית בעקבות בקשתה לשמור נגיעה. ההשתתפות של נרקיס עוררה תגובות רבות, שביקרו את החלטתה כאישה דתייה, אך הזמרת לא נבהלה והשיבה למבקרים.

הרקדנית של נרקיס נחשפה: "סוף סוף אפשר לספר"

במסגרת השתתפותה בתכנית, נרקיס התבקשה לשמור בסוד את זהות הרקדנית שצוותה לה. היום (ב') היא סוף סוף חשפה אותה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה. לרקדנית קוראים מישל ריאבוי, או כפי שנרקיס מכנה אותה, "שולי שלי". גם מישל שיתפה בסטורי שלה את שיתוף הפעולה בין השתיים, וכתבה, "סוף סוף אפשר לספר".

"הפרטנרית והרקדנית הכי מטורפת שיש", כתבה נרקיס על שותפתה, "אנחנו גם באותו גיל וגם אני אוהבת אותה אהבת נפש". נרקיס השתפכה על השותפה והחמיאה לה, "אין מדויקת וחדורת מטרה כמוה, לב רגיש וחכם", ופנתה אליה, "אני מתה עלייך למרות שאת קורעת לי את הצורה בכל שעה אפשרית של היום".