טלטלה בערוץ 14: המגישה הפופולרית החליטה לעזוב לערוץ המתחרה

נווה דרומי, מגישת מהדורת מוצ"ש של הערוץ ופאנליסטית הפטריוטים עוזבת את הערוץ, ועוברת לערוץ i24NEWS שבהקמה בימים אלה. דרומי מסרה: "ציבור עצום מחפש אלטרנטיבה הוגנת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/24 20:00 ל בניסן התשפד

טלטלה בערוץ 14: המגישה הפופולרית החליטה לעזוב לערוץ המתחרה
הפטריוטים, צילום: ערוץ 14

שורת המינויים לערוץ החדשות i24NEWS ממשיך, והפעם המגישה והפובליציסטית נוה דרומי מערוץ 14 מצטרפת לערוץ החדש, ותגיש בו את מהדורת יום שישי. כזכור שורת עיתונאים ואנשי תקשורת מובילים הצטרפו לאחרונה לערוץ החדשות החדש, האחרון בהם הוא העיתונאי צבי יחזקאלי אשר שימש במשך שני עשורים כראש דסק הערבים של חדשות 13.

נווה דרומי, סירבה לערוץ 13

נווה דרומי, צילום: CC BY-SA 3.0 טודיו תומאס תומר שלום

דרומי: "ציבור עצום מחפש אלטרנטיבה הוגנת"

כזכור, לפני כשלוש שנים הצטרפה דרומי לצוות המגישים של ערוץ 14. כיום היא מגישה את מהדורת מוצ"ש של הערוץ ומשמשת חברת פאנל בתוכנית "הפטריוטים". דרומי, לשעבר כותבת מאמרים וטורי דעה ב"הארץ", כותבת כיום טור בידיעות אחרונות. ב-2022 פרסמה את ספרה הראשון, "פרחים בקנה" העוסק בשינויים שעבר צה"ל בעשורים האחרונים. בעקבות טבח השבעה באוקטובר זכה הספר לתהודה רחבה והפך לרב מכר.

נווה דרומי מצטרפת לצוות מגישי המהדורה: מירי מיכאלי אשר תגיש את המהדורה המרכזית ואורן וייגנפלד במהדורת מוצ"ש. עוד הצטרפו ניב גלבוע ואורי קואל אשר יגישו תוכניות בערוץ. המגישה מסרה: "ציבור עצום מחפש אלטרנטיבה הוגנת שתסכם לו את השבוע בערב שישי. אני נרגשת מההזדמנות לקחת חלק במשימה החשובה הזאת."