"הבנתי שאין סיכוי": הכתבת החרדית חושפת למה עזבה את ערוץ 13

זמן קצר אחרי שנישאה לבעלה קובי לב, הכתבת אפרת פינקל הודיעה על עזיבתה ממהדורת החדשות של ערוץ 13. במסגרת שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, היא שיתפה את הסיבה האמיתית לכך

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/04/23 09:55 ט באייר התשפג

"הבנתי שאין סיכוי": הכתבת החרדית חושפת למה עזבה את ערוץ 13
אפרת פינקל, צילום: ללא

לא מזמן דיווחנו כי הכתבת החרדית, אפרת פינקל, בחרה לעזוב את עבודתה ככתבת הצפון של חדשות 13. הצעד נעשה ממש בסמוך לחתונתה עם בעלה קובי לב, ועורר תמיהה רבה בקרב הציבור. פינקל הסבירה אז את הבחירה, "קיבלתי הרבה מאד מתנות בחיים שלי, אבל שלווה לא הייתה אחת מהן". אתמול (שבת), בפעילות שאלות ותשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, היא חשפה פרטים נוספים על העזיבה.

"הבנתי שאין סיכוי שאני גוררת את קובי לחיפה"

"למה עזבת את ערוץ 13?" נשאלה הכתבת החרדית. "כי הבנתי שאין סיכוי שאני גוררת את קובי לחיפה", הודתה פינקל, "ועושה לו בעצם את מה שעשיתי לעצמי - ניתוק מהמשפחה והחברים וחיים של געגוע". במסגרת הפעילות הכתבת נשאלה גם על בעלה, שיושב ולומד תורה. "גם קובי וגם אני מאמינים בזרימה עם החיים", הסבירה הכתבת, "אנחנו לא טיפוסים של להכריז מה נעשה בעוד 20 שנה".

פינקל שיתפה כי כרגע בעלה נהנה מהלימוד ומתפתח, וגם היא נהנית מההשפעה שיש לו עליה ועל הבית. "אם במהלך החיים הוא ירצה לעשות משהו אחר - הוא יעשה אותו. אם במהלך החיים יהיה צורך שהוא יצא לפרנס פול טיים - הוא יעשה את זה".