העיתונאית החרדית מבקשת: "אני פה"

העיתונאית אפרת פינקל שעזבה את תפקידה ככתבת הצפון של חדשות 13, ביקשה מעוקביה בטוויטר לעזור לה למצוא עבודה חדשה: "מי שמחפש עיתונאית יד שנייה עם התמחות בחרדים - אני פה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/23 08:13 כז בניסן התשפג

העיתונאית החרדית מבקשת: "אני פה"
צילום: ללא

העיתונאית החרדית אפרת פינקל, שהספיקה להתחתן לפני כחודש עם בחיר ליבה קובי וגם לעזוב  את עבודתה בתור כתבת הצפון של חדשות 13, ביקשה מעוקביה בחשבון הטוויטר לעזור לה למצוא עבודה חדשה. "אחרי פסח הגיע, חודש חלף מהחתונה וזה לכאורה הזמן לנחות מלה לה לנד ולהתחיל לחפש עבודה. אז מי שמחפש עיתונאית יד שנייה עם התמחות בחרדים וגו' אני פה", כתבה פינקל.

הכתבת החרדית נפרדת: לא היה שקט

כאמור, פינקל עזבה את עבודתה בתור כתבת הצפון של חדשות 13 לפני כחודש. "קיבלתי הרבה מאד מתנות בחיים שלי, אבל שלווה לא הייתה אחת מהן", פתחה וכתבה.  "כשנכנסתי לכתוב בעיתון בקהילה, הסתכלתי על הפרשנים הבכירים והכותבים הוויתיקים ושאפתי להיות כמוהם. דמיינתי את עצמי כותבת בעיתון שנים, הופכת לחלק ממנו", שיתפה בחוויות מתחילת דרכה בעולם התקשורת.

צילום: ללא

פינקל תיארה את הדרך הארוכה שעברה מאז, את גופי התקשורת בהם עבדה ואת התפקידים השונים שמילאה "היה לי אטרף, היו לי כיבושים, היו לי אתגרים - אבל שקט לא היה" שיתפה בחוויה האישית שלה.

"אז אני נפרדת מחדשות 13 ומהקולגות האהובים שחלקם הפכו לחברים לחיים, אומרת שלום לכל כתבי הצפון אהובי ליבי ודוברי האזור שהם חברי אמת - ויוצאת לדרך חדשה", כתבה פינקל, והוסיפה: "לא יודעת לאן היא תוביל אותי, אבל לפחות הפעם אני עושה אותה יד ביד עם קובי, באיזו שלווה לא מוסברת שכל החיים רק חיכיתי לה".