5 סיבות למה כדאי להתחתן בגן אירועים החדש ברמת רחל

חדשות כיפה תוכן שיווקי 16/02/20 10:53 כא בשבט התשפ

5 סיבות למה כדאי להתחתן בגן אירועים החדש ברמת רחל
צילום:

הנוף
הגן והחופה ממוקמים על גבעה קסומה השוכנת לצד כרמים פסטורליים ותצפית פנורמית של כרי דשא מרהיבים הצופים אל הנוף הקסום של מדבר יהודה החושפים גינות מטופחות ומוארות.
כך שמלבד המיקום המרהיב של החופה, האורחים שלכם יוכלו ליהנות לאורך כל האירוע מהנוף המדהים.

צילום:

המיקום המרכזי
פעמים רבות משפחת החתן ומשפחת הכלה אינם גרים באותה העיר ואז מתחילה השאלה איפה לקבוע את  החתונה. הגישה המקובלת אומרת לקבוע את החתונה בסמוך לאחד הצדדים שמביא את רוב האורחים והצד השני ייאלץ לנדוד, מתוך מחשבה שאין טעם שכולם יטורטרו סתם. אבל בהרבה מהמקרים, הגישה לא עובדת ושני הצדדים מביאים כמות גדולה של אורחים. במקרה כזה ירושלים היא מקום מעולה לעלות אליו, ולו בכדי לנשום קצת אוויר של קדושה ביום המרגש. גם המיקום של האולם בסמוך לכביש בגין המרכזי מאפשר הגעה קלה ונוחה לכל האורחים.

כמות מוזמנים דינאמית
לרוב כשבוחרים אולם לא תמיד יודעים במדוייק את מספר האורחים, ולעיתים בוחרים אולם שלא יכול להכיל את מספר האורחים, ואז נאלצים להתמודד עם שאלות לא נעימות.
גן אירועים מסיק מאפשר אירועים של עד 850 איש, במגוון תצורות ואפשרויות סידור ככה שלא תתקעו בסופו של דבר עם אולם שאינו מתאים למידותיכם.
 

מחיר אטרקטיבי
אם נדבר בכנות, ההוצאה הכי גדולה ביום החתונה היא אולם האירועים.
זה לא משנה אם מדובר בצלם או בשמלת הכלה, שורת המחיר היא לרוב השורה המשמעותית ביותר כשזוגות צעירים בוחרים את הספקים איתם יעבדו במהלך החתונה. כיוון שהאולם הוא ההוצאה הגדולה ביותר, ישנה חשיבות גדולה לבחור אולם שיודע להציע מחיר אטרקטיבי ולהתגמש בהתאם לרצונות שלכם מצד אחד ומצד שני לא לוותר על איכות האוכל והצורה שבה הוא מוגש ומבלי  לוותר על החתונה שתמיד חלמתם עליה.

 

צילום: אלעד דוידי

כשרות מהודרת

התפריט איכותי מאוד ומתאים למגוון רחב של אורחים הן מבחינת כשרות המטבח והמוצרים המהודרים והן מבחינת מגוון הטעמים והמנות המיוחדות שיש לגן להציע.


גן אירועים חדש לגמרי, עם נוף שאין כמוהו ובמחירים אטרקטייבים שאי אפשר לפספס!

אנחנו כבר יודעים מה נמליץ לזוגות המחפשים איפה להתחתן.

לפרטים נוספים אודות גן האירועים החדש ועל המחירים האטרקטיביים לגולשי אתר כיפה לחצו כאן