מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

האזינו: עדות מצמררת: 4 ימים לבד בעזה - החטוף הצליח לברוח ונתפס

דודותו של החטוף רוני קריבוי ששוחרר אתמול משבי החמאס חשפה כי במהלך שהותו בשבי, הצליח לברוח מידי מחבלי החמאס לאחר שהבניין שבו הוחזק קרס מהפצצות, אך נתפס על ידי עזתים והוחזר לארגון הטרור הרצחני

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/23 10:58 יד בכסלו התשפד

עדות מצמררת: 4 ימים לבד בעזה - החטוף הצליח לברוח ונתפס
בניין שהופצץ בעזה, צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

ילנה מגיד, דודתו של רוני קריבוי חשפה הבוקר (ב') כי במהלך שהותו בשבי, קריבוי הצליח להימלט מהשבי ולהסתתר במשך מספר ימים - עד שנתפס בשנית. "הוא סיפר שנחטף על ידי מחבלים והם החזיקו אותו בתוך בניין. הבנתי שמההפצצות הבניין קרס והוא הצליח להימלט משם ולברוח" אמרה מגיד. "במשך כמה ימים הוא הסתתר שם והיה לבד ובסוף העזתים תפסו אותו והחזירו אותו למחבלים".

"הוא הסתבך בשטח. הוא היה במשך ארבעה ימים לבד"

מגיד הסבירה בראיון לרשת ב' מדוע לא הצליח לברוח. "אני חושבת שבגלל שלא היה לו את האמצעים להבין איפה הוא ולאן לברוח, הוא הסתבך בשטח. הוא היה במשך ארבעה ימים לבד". מגיד הוסיפה: "שאלתי אותו אם יש לו סיוטים? אז הוא אמר יש לי סיוטים מהמסיבה, אבל אני מתמודד עם זה יפה ואני בסדר".

שוחרר ללא תמורה לבקשת רוסיה

קריבוי נחטף מזירת הטבח במסיבת הנובה ואתמול הוא שוחרר משבי החמאס שלא במסגרת עסקת החטופים, במשא ומתן נפרד שניהלה רוסיה מול חמאס. לפי ארגון הטרור, קריבוי שוחרר ללא תמורה כמחווה של חמאס לנשיא רוסיה, פוטין.