חריג ביותר: שער העיתון האמריקאי התייחס לביידן במילה אחת בלבד

העיתון "ניו יורק פוסט" התייחס בהרחבה למתח בין הממשל האמריקאי וזה הישראלי והגיב לכוונת הממשל לבטל את משלוחי הנשק לישראל עם כותרת ראשית חריגה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/24 14:11 א באייר התשפד

חריג ביותר: שער העיתון האמריקאי התייחס לביידן במילה אחת בלבד
ביידן, העיתון תקף בחומרה, צילום: Luca Perra,Shutterstock

לאחר הראיון של נשיא ארצות הברית הלילה בו אמר כי יעצור את משלוחי הנשק ההתקפי לישראל במידה וזו תגביר את הפעילות ברפיח, העיתון האמריקאי "ניו יורק פוסט" תוקף בחומרה ובשער חסר תקדים בו נראים ביידן ונתניהו נכתב: "נבגדה". עוד נכתב בכותרת המשנה: "ביידן הצהיר שארצות הברית לא תספק נשק למתקפה ההתקפית של ישראל על רפיח שבשליטת חמאס".

הראיון המאיים של ביידן

בראיון ל-CNN אמר הנשיא האמריקאי כי "ארה"ב תמשיך לוודא שישראל בטוחה מבחינת היכולת להגיב לתקיפות כמו אלה שיצאו מהמזרח התיכון לאחרונה", אך בכל הנוגע למלחמה בעזה אמר ביידן: "לא אספק את הנשק ששימש בעבר להתמודדות עם הערים ברצועה, אם המבצע ברפיח יתרחב אנחנו לא נספק לה את הנשק ופגזי הארטילריה".

נתניהו וביידן, הנשיא האמריקאי נסע למנוע תגובה ישראלית

נתניהו וביידן, לא יספקו נשק?, צילום: Miriam Alster,Flash90

הרפובליקנים זועמים על ביידן: "הירושימה ונגסאקי על סטרואידים"

מנגד בזמן שמזכיר המדינה לויד אוסטין הגיב להחלטה לעצור את משלוחי הנשק כהעברת מסר לישראל הוא חטף נאום זועם מצד הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהאם שתקף את אוסטין: "ישראל הותקפה בשבועות האחרונים על ידי איראן, חיזבאללה וחמאס שמייחלים להשמדתה. אתה אומר לי שאתה הולך ללמד אותם איך להילחם ובמה הם יכולים או לא יכולים להשתמש כשכולם מסביבם רוצים להרוג אותם ואת כל היהודים? אתה אומר לי שאם נמנע מישראל נשק במאבק הקיומי על חייה כמדינת היהודים - זה לא ישדר מסר שגוי לחיזבאללה וחמאס".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368