מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

נפצעה במסיבה ברעים, נחטפה ועכשיו התאחדה עם משפחתה: הסיפור של מיה רגב

מיה רגב הלכה למסיבת הטבע "נובה" שליד רעים ביחד עם אחיה, איתי. הם נחטפו ביחד לעזה, אחרי שמיה הספיקה להתקשר לאבא שלה ולהגיד לו שנורתה, מאז המשפחה לא ידעה על מצבה. אמש היא שוחררה, אחיה נשאר בשבי

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/11/23 21:20 יג בכסלו התשפד

נפצעה במסיבה ברעים, נחטפה ועכשיו התאחדה עם משפחתה: הסיפור של מיה רגב
חוזרים הביתה, צילום: דו"צ, באדיבות המשפחות

מיה רגב ואחיה איתי נסעו לבלות במסיבת הטבע ברעים, שבהמשך הפכה לזירת טבח בשביעי באוקטובר. כשהמחבלים החלו את מסע הרצח שלהם, מיה נפצעה מכדור ברגל, השניים עוד הספיקו להתקשר לאביהם ולהגיד לו שמיה נורתה אך מיד אחר כך הקשר נותק והאחים נחטפו לרצועת עזה.

מאז, המשפחה יודעת שמיה פצועה ונמצאת ברצועה אך לא ברור מה המצבה, עסקת החטופים לא אמורה הייתה לכלול את מיה, כיון שהיא בת 21 וללא ילדים אך חמאס צירף אותה, כנראה בגלל הפציעה שלה. הבוקר עברה מיה ניתוח בבית החולים ומצבה יציב.

משפחת רגב אמרה לתקשורת כי:" כולנו מתרגשים מאוד עם חזרתה של מיה אלינו, יחד עם שאר החטופים ששוחררו. זו שעה מורכבת וכעת אנחנו בתהליכים הנדרשים בתחומים השונים כדי לאפשר את ההתאקלמות המיטבית והרפואה השלמה של מיה. אנו זקוקים לזמן מה כדי לתת מענה מדוייק לצרכים השונים, ולהבין את מצבנו הנוכחי".

המשפחה התייחסה לאח שנותר בשבי: "היום, שעות בודדות לאחר השחרור של מיה שלנו, אנחנו חווים אושר עצום מצד אחד, ומורכבות מהצד השני. איתי עדיין חטוף ואנחנו נמצאים בחזית המאבק לאחד את המשפחה ומייחלים לחזרתו הביתה בהקדם".

צפו: המפגש הראשון בין מיה רגב לאמה מירית רגב לאחר ששוחררה משבי החמאס