צעירי הציונות הדתית ללוחמים בחברון: אנחנו תמיד מאחוריכם

פעילות צעירי הציונות הדתית יצאו לחזק את הלוחמים, וחילקו להם חטיפים ושתיה בצירוף מכתבים של ילדים ובני נוער | יהודה ולד: "האהבה והתמיכה שלנו באחינו לוחמי צה"ל הגיבורים אינה תלויה בדבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/22 22:44 ו בכסלו התשפג

צעירי הציונות הדתית ללוחמים בחברון: אנחנו תמיד מאחוריכם
החטיפים ללוחמים, צילום: אפרת הלר

על רקע עימותי ארגוני השמאל בשבוע האחרון עם לוחמי גבעתי המוצבים בחברון יצאו היום (ד') פעילות צעירי הציונות הדתית לחזק את הלוחמים.

הפעילות עברו בעמדות וחילקו ללוחמים חטיפים ושתיה בצירוף מכתבים שכתבו להם תלמידי בית הספר גוונים, תלמוד תורה ברקאי ובנות חטיבת הביניים של אולפנת קרית ארבע. הלוחמים הודו לפעילות ואמרו להן שהם שמחים על הגיבוי במיוחד על רקע הקמפיין התקשורתי שמתנהל נגד הגדוד.


מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית יהודה ולד, אמר "האהבה והתמיכה שלנו באחינו לוחמי צה"ל הגיבורים אינה תלויה בדבר. דווקא אל מול מי שמנסה להחליש את רוחם או להפריע לתפקודם אנו באים לומר עם ישראל גאה בכם ומעריך את מסירותכם הרבה לשמירת בטחון המדינה. האחדות שלנו היא כוחנו ולא ניתן לאף ארגון קיצוני לפגוע בלכידות צה"ל".

נועם ניסן יו"ר צעירי הציונות הדתית, אמר: "אל מול המתקפות והבלבול בין אוהב לאויב, היה חשוב לנו להגיע ללוחמים ששומרים עלינו, להודות ולהגיד להם שאנחנו תמיד מאחוריהם".

צילום: אפרת הלר