מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

דני קושמרו קיבל הודעות מאשתו של הלוחם - עד שהוא שם לב כבר היה מאוחר מדי

עיתונאי חדשות 12 שיתף בחשבון האינסטגרם שלו הודעות כואבות שקיבל מאשתו של הלוחם - ההודעה הראשונה לפני הכניסה לעזה, ההודעה השנייה אחרי שנפל: "הוא מאוד אהב אותך, אפילו בתאילנד לא פספס את אולפן שישי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/23 17:28 יט בטבת התשפד

דני קושמרו קיבל הודעות מאשתו של הלוחם - עד שהוא שם לב כבר היה מאוחר מדי
דני קושמרו , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

דני קושמרו, עיתונאי חדשות 12, מקבל בימים אלו אינספור הודעות עם בקשות שונות ומתוקות, ומשתדל לענות לכולם. היום (א') הוא שיתף בחשבון האינסטגרם שלו שיחה מצמררת. בהודעה הראשונה ששלחה אשת הלוחם, היא כתבה שבעלה עתיד להיכנס לעזה בימים הקרובים ושהוא אוהב במיוחד את קושמרו ואת אולפן שישי. "זאת תהיה הפעם הראשונה שהוא יפספס את המהדורה", כתבה קורל, "תוכל לשלוח לי איזה מסר מצולם שאעביר לו?". בהמשך, משלא ענה, הוסיפה, "אמן שתראה".

דני קושמרו חשף את ההודעות הכואבות שקיבל: "הוא מאוד אהב אותך, אפילו בתאילנד לא פספס את אולפן שישי"

היום קיבל קושמרו הודעה נוספת מקורל, כזו שהוא כנראה לא ישכח אף פעם. "לצערי הרב בעלי היקר נפל", כתבה, "אם תוכל לעלות אזכור שלו באולפן שישי, זה היה מאוד משמח אותו". רק אז, לצערו, הבחין העיתונאי בהודעות. "תנחומים גדולים", השיב בכאב, ושאל לשמו של הלוחם. "אלירז גבאי", שיתפה האלמנה הטרייה, "הוא מאוד אהב אותך, אפילו בתאילנד לא פספס את אולפן שישי. אמרתי שאם הוא כבר מת מות גיבורים, לפחות שתזכיר אותו".

אלירז גבאי ז"ל

אלירז גבאי ז"ל צילום: דובר צה"ל