דני קושמרו מודה: זה בין משעשע למביך, אני עיתונאי רציני

עיתונאי חדשות 12 הפך לכוכב אהוב בכל בית, בזכות הרגישות שהרשה לעצמו להפגין בשידור. כעת הוא מדבר על להיט הטיקטוק שהפך את כולם לילדים שלו: "זה בין משעשע למביך, אני לא בן 17 ולא בן 22"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/23 11:52 יט בטבת התשפד

דני קושמרו מודה: זה בין משעשע למביך, אני עיתונאי רציני
דני קושמרו, עיתונאי רציני, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המלחמה הפכה את דני קושמרו, עיתונאי חדשות 12, לכוכב של הרגע. עם רגישות עצומה וכעס שהוא לא מנסה להסוות, קושמרו כבש את הקהל הישראלי והפך לדמות אהובה בכל בית. סרטון הטיקטוק "אבא שלי הוא דני קושמרו" רץ בכל הרשת בחודשים האחרונים, וכעת הוא מגיב על התהילה בראיון שנתן ל-tmi.

דני קושמרו: "אני לא בן 17 ולא בן 22"

"אני לא חושב שאני אבא של כל עם ישראל", הוא מבקש להבהיר, "זה בין משעשע למביך להיות כוכב גם של ילדות, בסך הכל אני עיתונאי רציני. אלה ימים לא רגילים, אולי הציבור היה כמה למישהו שמראה שכואב לו, שהוא עצוב, שהוא כועס. שמרגיש רגשות בניגוד לפוליטיקאים. מזיל דמעה, קצת עצוב. אני לא עושה את זה בכוונה. אני לא בן 17 ולא בן 22. לכן זה בין משעשע למביך למוזר".

בהמשך נשאל העיתונאי האם הוא מרגיש שמשהו השתנה בו בעקבות המלחמה. "קצת יותר נפתחתי", הוא מודה, "קצת יותר דיברתי, שחררתי כפתור כי אני ישראלי הגיוני ופטריוט שניסו להרוג גם את המשפחה שלו. הם פגעו בכבוד שלי כישראלי אפשר לומר. הם פגעו בחברים הישראלים שלי".