"מיין קאמפף" בערבית מול אלפי משתתפים: "צריך לדבר אל הדור הצעיר"

דוידי בן ציון, נציג קק"ל במצעד החיים בהונגריה, הציג במצעד החיים בבודפשט את הספר "מיין קאמף" שאותר בחאן יונס. "מערך ההסברה חייב לדבר לדור הצעיר"

חדשות כיפה עדיאל רמתי, חדשות כיפה 05/05/24 22:02 כז בניסן התשפד

"מיין קאמפף" בערבית מול אלפי משתתפים: "צריך לדבר אל הדור הצעיר"
דוידי והצגת הספר, צילום: אלכס קולומויסקי, קק״ל

דוידי בן ציון, נציג קק"ל במצעד החיים בבודפשט, הציג היום (א') בנאומו את הספר "מיין קאמפף" שכתב אדולף היטלר, ואותר במהלך המלחמה בבית של מפקד חמאס בחאן יונס.

רס"ן (במיל') בן ציון, שלחם בעזה כקצין בגדוד 71 של חטיבת הצנחנים, הביא איתו במיוחד את הספר שתורגם מגרמנית לערבית ונמצא על ידי חייליו במלחמת חרבות ברזל. הספר הוצג על ידו, כאמור, במצעד החיים מול כ-8,000 משתתפים ומצלמות התקשורת העולמית.

דוידי בן ציון והספר

דוידי בן ציון והספר צילום: אלכס קולומויסקי, קק"ל

דוידי בן ציון לחדשות כיפה: "צריך לעבור לשיטת הסברה בלי פילטרים"

בשיחה איתו, אמר בן ציון כי מערך ההסברה חייב לעבור לדבר אל הדור הצעיר - "לעבור לשיטה שמגיעה לקהל ומראה לו את הדברים בצורה ישירה ללא פילטרים - בטיקטוק, באינסטגרם ובסרטונים - ולהשקיע בזה המון המון כסף".

"העם היהודי הוא לא גוליית בסיפור"

"העם היהודי הוא עדיין דויד מול גוליית, ולא כך אנחנו מוצגים בעולם - בשביל העולם המערבי אנחנו עדיין נתפסים כתוקפניים", סיפר דוידי, "אני נגעל מהספר הזה, בגללו הגעתי לכפר עזה בשבעה באוקטובר כדי להגן על תושבי כפר עזה משלוחי סינוואר. הספר הזה הוא הסיבה שבונים סביבנו טבעת אש כדי להשמיד את העם היהודי. אם מבינים שיש פה אירוע אחר - אירוע של מלחמת דת נגד היהדות, נוכל לתת את המענה הנכון".