מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל שנפל בצפון

מועצת גוש עציון הודיעה על נפילתו של רס"ל במיל' נחמן נתן הרצברג בתקרית הקשה בצפון. הלוויתו תיערך מחר בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. הותיר אחריו אישה ושתי ילדות

חדשות כיפה חיים גרבי, חדשות כיפה 06/05/24 22:47 כח בניסן התשפד

הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל שנפל בצפון
נחמן הרצברג, צילום: 27א

אבל כבד: מועצת גוש עציון הודיעה הערב (ב') על נפילתו של רס"ל במיל' נחמן נתן הרצברג בתקרית הקשה בצפון. הלוויתו תיערך מחר בשעה 12:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. הותיר אחריו אישה ושתי ילדות.

"נחמן ז"ל עלה לפני כמה שנים מצרפת לישראל וגר פה באלעזר בגוש עציון"

הקומיקאי חנוך דאום, אשר הכיר את נחמן, ספד לו: "נחמן ז"ל עלה לפני כמה שנים מצרפת לישראל וגר פה באלעזר בגוש עציון. נחמן גויס לקרבות בשביעי לאוקטובר ונפל כגיבור בהגנה על המולדת- שאותה היה גאה לשרת. נחמן הרצברג ז"ל הוא הנופל הרביעי שיש לנו כאן באלעזר מהשבעה לאוקטובר".

כטב"מ נפץ חדר ששוגר מלבנון פגע במטולה

הבוקר, חיזבאללה שיגר לעבר מטולה שני כטב"מי נפץ ואחד מהם פגע באופן ישיר במבנה במטולה, באירוע נפגעו שני בני אדם. בתגובה, מטוסי קרב תקפו כ-15 מבנים צבאיים ותשתיות טרור שמוקמו במחנה צבאי המשויך לכוח רדואן בארגון הטרור חיזבאללה במרחב ערב אל לויזה שבדרום לבנון .

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il