צדיק: כוכב הילדים הודיע - מפסיק להופיע בשבת

כוכב הילדים המיתולוגי יובל שם טוב הידוע בכינויו "יובל המבולבל" הודיע כי לא יופיע יותר בשבת: ""תמיד זה היה לי בלב, הרבה פעמים נסיתי ולא הצלחתי, אבל עכשיו החלטתי חד משמעית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/24 22:03 כח בניסן התשפד

צדיק: כוכב הילדים הודיע - מפסיק להופיע בשבת
שבת, אילוסטרציה, צילום: Mendy Hechtman,FLASH 90

כוכב הילדים המיתולוגי, יובל שם טוב, הידוע בשם הבמה "יובל המבולבל", הודיע היום (ב') כי הוא מתחזק ומפסיק להופיע בשבת. בשיחה עם מגיש הטלוויזיה ושדרן הרדיו מנחם טוקר, אמר יובל: "אין יותר הופעות בשבת, לא מקבל יותר הופעות בשבת, ברוך השם, לכל המפיקים שלחצו עלי כל השנים נגמר הסיפור עם ההופעות בשבתות".

יובל המבולבל: "זה מבחן האמונה הכי גדול שלי"

בהמשך דבריו הוסיף יובל המבולבל: "תמיד זה היה לי בלב, הרבה פעמים נסיתי ולא הצלחתי, אבל עכשיו החלטתי חד משמעית לא להופיע יותר בשבת. לסיום אמר יובל כי הוא לא מפחד מפני הפסד כלכלי: "הכל בא מלמעלה, אני מלא ביטחון, זה מבחן האמונה הכי גדול שלי".

יובל המבולבל רכש עמדת תפילין: "נפל לי האסימון"

זו אינה ההתחזקות הראשונה של יובל, כך, עם תחילת המלחמה רכש עמדה להנחת תפילין והציב אותה מחוץ למסעדה בתל אביב. "זכות גדולה נפלה בחלקי לרכוש עמדת הנחת תפילין", כתב שם טוב, "לכל מי שמעוניין להתחבר קצת ליהודי שבו. מאז השבעה באוקטובר נפל לי האסימון בצורה הכי ברורה מה הסיפור שלי כאן".

יובל שם טוב עם העמדה שרכש

יובל שם טוב עם העמדה שרכש צילום: פרטי

יובל המבולבל: "בוחר להתחזק ביהדות שלי"

"רוצים להשמיד אותי בגלל שאני יהודי וישראלי", המשיך כוכב הילדים וכתב "מכאן יש לי 2 אופציות - או להתכחש למי שאני או להתחזק במי שאני. אז אני בוחר להתחזק ביהדות שלי, באהבת ישראל שלי ובעזרת העמדה הזאת אני זוכה גם לחזק אתכם - אחים יקרים שלי. אם אתם באזור, מוזמנים להניח תפילין ולהתחבר לבורא, כמובן לא בכפייה אלא רק מתוך רצון ובאהבה".