הכתב הסרוג הותקף בהפגנה: "בגלל שאני חובש כיפה"

כתב הבריאות של חדשות 13, מאיר מרציאנו, טוען כי הותקף במהלך הפגנה נגד הרפורמה המשפטית בגלל הכיפה שמעל ראשו: "אדם נאלח וגס רוח הניח שאני מערוץ 14 והתחיל להתנפל על הצוות ועליי בצעקות. אף אחד מסביב לא התערב"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 02/08/23 22:01 טו באב התשפג

הכתב הסרוג הותקף בהפגנה: "בגלל שאני חובש כיפה"
צילום: CC BY-SA 3.0 Ran Yehezkel

לקראת הדיון שיתקיים מחר (ה') בבג"ץ על חוק הנבצרות והדיונים הצפויים על חוק ביטול עילת הסבירות, אלפי בני אדם מפגינים הערב ב"צעדת ההגנה על מערכת המשפט ושומרי הסף" בתל אביב. בתוך כך, הכתב הסרוג של חדשות 13, מאיר מרציאנו, הגיע לסקר את ההפגנה ושיתף כי הוא הותקף על ידי אחד המפגינים בגלל הכיפה שמעל ראשו.

"מסקר הערב את ההפגנה נגד החקיקה המשפטית בהובלת השופטים בדימוס ברוטשילד בתל אביב. בגלל שאני חובש כיפה, אדם נאלח וגס רוח הניח שאני מערוץ 14 והתחיל להתנפל על הצוות ועליי בצעקות. אף אחד מסביב לא התערב. הוא נרגע רק כשראה את הלוגו על המיקרופון שלי. נהיה ממש מפחיד פה. בעיקר עצוב" כתב מרציאנו.

כתב ערות 14 עתי שלו, הותקף מספר פעמים

כתב ערות 14 עתי שלו, הותקף מספר פעמים צילום: Omer Fichman/Flash90

מתקפה על ערוץ 14 - מפגינים גנבו ציוד ונמלטו

המחאות סביב הרפורמה המשפטית סוערות מתמיד ולעיתים ישנם ממפגינים שלוקחים צעד אחד קדימה ומתנהגים באלימות כלפי צוותי ערוץ 14 שמסקרים את האירועים. לפני כחודש, מספר מפגינים חיבלו במצלמה של צלם ערוץ 14, שנמצא באזור ההפגנות יחד עם הכתב עתי שלו. בעקבות התקרית, בערוץ 14 בחרו להגיש תלונה במשטרה.