לא צפוי: עדן גולן עלתה לגמר - ועקפה את כולם בטבלאות ההימורים

רגע לאחר ההופעה המרגשת בחצי הגמר, עדן מזנקת שישה מקומות בטבלת סיכויי הזכייה, ועומדת על המקום השני. במסיבת העיתונאים לאחר ההעפלה לגמר נשאלה "את לא מרגישה שבעצם נוכחותך כאן את מסכנת את כל האחרים?" - כך היא השיבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/24 07:52 ב באייר התשפד

על אף החששות וקריאות הבוז מהקהל, הנציגה הישראלית לאירוויזיון הציגה אמש (ה') הופעה מרשימה, שהעלתה אותה לגמר - וגם לראש טבלאות ההימורים. השיר הישראלי, שעמד לפני חצי הגמר במקום השמיני והמכובד בטבלה, זינק לאחר הגמר למקום השני והשאיר את כולם (כמעט) מאחור.

השאלה החצופה של העיתונאי הפולני - והתשובה של עדן

על אף החששות, במהלך ההופעה עצמה כמעט ולא נרשמו תקריות אנטישמיות באולם. זאת למעט דגל פלסטיני בודד שהונף, והוצא מיד מהקהל על ידי המאבטחים. בנוסף, תאגיד השידור האירופאי דאג לכך שכמעט ולא ישמעו את הקהל במהלך ההופעה הישראלית, עם זאת ליד שריקות הבוז נשמעו באולם מחיאות כפיים ותשואות שהלכו והתחזקו במהלך השיר.

רגע לאחר הזכייה, עלתה עדן למסיבת עיתונאים שם נשאלה על ידי עיתונאי פולני: "האם את לא מרגישה שבעצם נוכחותך כאן את מסכנת את כל המשתתפים האחרים?". על אך שהותר לה לא לענות לשאלה המקוממת, בחרה עדן להשיב ואמרה ברוגע: "כולנו, האמנים המתחרים, כאן מאותה סיבה. איגוד השידור האירופי נוקט בכל אמצעי הביטחון ובטוח לכולם להיות פה".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368