העיתונאי הגיב לסמוטריץ': "שננסה משפט באנגלית?"

שר האוצר סמוטריץ' הגיב הבוקר לעיתונאית קרן מרציאנו וכתב: "רק חסר לי עוד משפט במרוקאית שיגרוף לייקים". האח והעיתונאי מאיר מרציאנו עקץ את סמוטריץ' בדרכו

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/23 14:45 כד בסיון התשפג

העיתונאי הגיב לסמוטריץ': "שננסה משפט באנגלית?"
סמוטריץ', קרב עם האחים מרציאנו, צילום: Revkin Fenton/Flash90

הבוקר התחולל קרב ציוצים בין שר האוצר סמוטריץ' והפרשנית הכלכלית של ערוץ 12 קרן מרציאנו סביב דיווח של העיתונאית אמש (ב'). במהלך קרב הציוצים ולאחר שהגיבה לו בציניות, כתב סמוטריץ': "חסר לי עוד משפט במרוקאית שיגרוף לייקים, יטשטש את האג׳נדה ואת אפס המקצועיות שלך ויתן תחושה שאת מחוברת אל העם" משפט שגרר גם ביקורות על האופן בו התנסח. מי שיצא להגנת מרציאנו, היה העיתונאי מאיר מרציאנו שהוא גם אחיה של קרן שהגיב לסמוטריץ' בעקיצה וכתב: "שננסה משפט באנגלית קודם?".

תקציר האירועים הקודמים

הכל התחיל כאשר שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תקף בחשבון הטוויטר שלו דיווח של העיתונאית קרן מרציאנו בנוגע להתחזקות השקל והיחלשות הדולר. סמוטריץ' העלה תמונה מהדיווח של מרציאנו בערוץ 12 וכתב: "תרשי לי לתקן לך. זה לא הדולר נחלש, זה השקל מתחזק. מבין שקשה לכם בתקשורת ואתם מנסים באיזו שטיפת מוח לדבר תמיד על ירידות והיחלשות של הכלכלה הישראלית, אבל האמת יותר חזקה מכם".

מאיר מרציאנו, יוצא להגנת אחותו.

מאיר מרציאנו, יוצא להגנת אחותו. צילום: CC BY-SA 3.0 Ran Yehezkel

"היי בצלאל אנסח מחדש את הידיעה"

מרציאנו הגיבה בציניות לסמוטריץ' והשיבה: "הי בצלאל אנסח מחדש את הידיעה" כתבה וניסחה מחדש: "השקל מתחזק בעקבות הכוונה לחוקק את הרפורמה המשפטית. המדיניות האחראית של שר האוצר הובילה לזינוק בהשקעות בהיי טק,עלייה בהכנסות המדינה ממיסים ותשואה עודפת של הבורסה. בנוסף, הטיפול הנחוש של השר ביוקר המחיה בלם את האינפלציה". עכשיו זה בסדר?" כתבה. בהמשך ענה סמוטריץ': "חסר לי עוד משפט במרוקאית".