קידוש בחדר החזרות ותהילים: גם בליברפול - משפחת קירל לא ויתרה על השבת

הוריה של נציגת ישראל לאירווזיון, אמיר ואילנה קירל, אמרו בראיון כי למרות החזרות והמתח לקראת הגמר, הם לא ויתרו על השבת בליברפול: "לא נוותר לעולם על קידוש, לא ויתרנו על מזוזה ולא מוותרים על תהילים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/05/23 22:01 כב באייר התשפג

קידוש בחדר החזרות ותהילים: גם בליברפול - משפחת קירל לא ויתרה על השבת
נועה קירל, צילום: רפי דלויה

לאחר חודשים של חזרות, נציגת ישראל לאירוויזיוןנועה קירל תופיע הערב (מוצאי שבת) על במת הגמר של תחרות הזמר האירופית. בתוך כך, בראיון לתכנית "אופירה וברקו", ששודרה בערב שבת, הוריה של קירל, אמיר ואילנה, הדגישו כי למרות החזרות והמתח לקראת הגמר, הם יציינו את השבת בליברפול.

"נעשה קידוש של שבת בחדר החזרות, לא נוותר לעולם על קידוש, לא ויתרנו על מזוזה ולא מוותרים על תהילים. אנחנו עולים להופעה אחר צאת שבת", אמרו אמיר ואילנה קירל בראיון לאופירה וברקו.

המזוזה בחדר החזרות של נועה קירל

המזוזה בחדר החזרות של נועה קירל צילום: שליח ynet לאירווזיון, רן בוקר

נועה קירל על המצב בארץ: "משפיע על הנפש שלי" 

נזכיר כי יום למחרת החצי הגמר, קיימה קירל מסיבת עיתונאים בליברפול בו התייחסה למצב הביטחוני בישראל. "המעבר משמחה לעצב זה משהו שלצערי אנחנו מכירים טוב מדי במדינה שלנו", אמרה קירל בראיון למעריב, "זה סיטואציה לא פשוטה והמצב משפיע על הנפש שלי ושל המשלחת, ואנחנו עוקבים בחדשות, והלב שלי באמת בארץ. אבל זה גם משהו שנותן לי עוד כוח להחזיק את הגל בגאווה ולתת את הכי טוב שלי. הביטחון זה אפילו יותר חשוב מהתחרות. המצב מדרבן אותי לעבוד יותר קשה, והיה חשוב לי להיות כאן היום".