מפתיע: הסיבה שבגללה סמוטריץ' לא הגיע לערוץ 14

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התנצל בטוויטר על הברזה מוועידה של חדשות 14, שיתף תמונה מפתיעה, וחשף את הסיבה לכך: "יום מלא אקונומיקה וחתכים בידיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 08:08 יג בניסן התשפג

מפתיע: הסיבה שבגללה סמוטריץ' לא הגיע לערוץ 14
סמוטריץ' "זר לא יבין את תחושת הסיפוק", צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' היה אמור להשתתף אתמול (ב') בערב לוועידה בערוץ 14, אולם ברגע האחרון החליט שלא להגיע לאירוע. בניסיון להסביר את ההברזה החריגה, שיתף שר האוצר ציוץ בחשבון הטוויטר שלו - עם תמונה של המטבח בביתו. 

"זר לא יבין את תחושת הסיפוק מהתמונה הזו"

סמוטריץ' הסביר כי החליט להישאר בביתו על מנת לנקות ולהכשיר את המטבח לפסח. "זר לא יבין את תחושת הסיפוק מהתמונה הזו", כך ציין השר, ותיאר את יום העבודה הפחות שגרתי שלו: "בסופו של יום מלא אקונומיקה וחתכים בידיים". לשר האוצר היה חשוב להביע התנצלות, "סליחה מחדשות 14 על ההברזה מהוועידה החשובה היום. זו הסיבה", כך כתב.

מירי רגב: "אי אפשר להתעלם מהניקיון לקראת פסח"

נזכיר כי גם שרת התחבורה, מירי רגב, שיתפה לאחרונה סרטון מהניקיונות בביתה בפסח, בו היא נראית מנקה את המקרר לקראת פסח: "אי אפשר להתעלם מהניקיון לקראת פסח, זה משהו שבא מהבית" אמרה השרה, " זה זיכרון וחוויה מבחינתי מאוד מרגש, מאוד משמח, שמאוד מחבר אותי למסורת היהודית". יש לציין, שמגיבים חדי הבחנה העירו כי רגב בכלל טסה לנפוש בחג בארצות הברית, והעלו את השאלה מתי ואיך ניקתה את המקרר.