בן גביר השתחרר מבית החולים: "תודה לעשרות אלפי אזרחי ישראל שהתפללו לרפואתי"

השר לביטחון לאומי השתחרר מבית החולים הדסה עין כרם לאחר מספר ימי אשפוז עקב תאונת הדרכים בכניסת השבת: "תודה לעשרות אלפי אזרחי ישראל שהתפללו לרפואתי, ולמאות אלפים שציפו וקיוו"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 28/04/24 11:19 כ בניסן התשפד

בן גביר השתחרר מבית החולים: "תודה לעשרות אלפי אזרחי ישראל שהתפללו לרפואתי"
בן גביר בעת שחרורו מבית החולים, צילום: לשכת השר בן גביר

לאחר שני ימי אשפוז, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, השתחרר הבוקר (א') לביתו מבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. בן גביר אמר בהצהרה לתקשורת עם שחרורו: "אני מסיים יומיים של אשפוז בבית החולים הדסה. אני רוצה להגיד תודה ענקית לבורא עולם על הנס הגדול שהיה לנו, תודה לפרופסור אבי ריבקינד ולכל צוות טיפול נמרץ כירורגית על הטיפול המסור, וכן לבית החולים אסף הרופא".

תודה לעשרות אלפי אזרחי ישראל שהתפללו לרפואתי

השר לביטחון לאומי הוסיף: "תודה לעשרות אלפי אזרחי ישראל שהתפללו לרפואתי, ולמאות אלפים שציפו וקיוו. הרופאים ביקשו שאנוח, אבל כבר ביום שלישי אני חוזר לפעילות ואני אשתדל לאזן בין הדרישות של הרופאים לבין הצורך של עם ישראל".

השר לביטחון לאומי נפצע בתאונה - רכבו נסע באור אדום

כזכור, בן גביר נפצע במהלך סוף השבוע באורח קל בתאונת דרכים בצאתו מזירת פיגוע דקירה שאירע ברמלה. רכבו של השר עבר באור אדום וכתוצאה מכך התנגש ברכב אחר והתהפך על נוסעיו. בתאונה נפגעו גם שם ביתו של השר, הנהג והמאבטח האישי.

רכבו של השר בן גביר

רכבו של השר בן גביר, צילום: Yossi Aloni,FLASH 90

השר סובל משברים בצלעות ומאושפז בבית החולים הדסה עין כרם

תחילה הועבר השר לביטחון לאומי לבית החולים שמיר - אסף הרופא כשהוא במצב קל וסובל משברים בצלעות, לאחר מכן הועבר בן גביר יחד עם ביתו להמשך אשפוז בבית החולים הדסה עין כרם שם הוא טופל על ידי פרופסור אבי ריבקינד.

לשכתו של בן גביר: השר הוא האישיות הכי מאוימת - לכן הוא עובר גם ברמזורים אדומים

בלשכתו של השר בן גביר הגיבו לתאונה: "לגופם של דברים, השר בן גביר, כמו גורמים בכירים נוספים המוגדרים מאויימים בדרגת איום גבוהה, נוסעים בנסיעה מבצעית בשיירה מאובטחת. השר הוא האישיות הכי מאויימת במדינת ישראל, לפיכך הוא עובר גם ברמזורים אדומים, נוסע עם סירנות ומאבטחיו מנסים ליצור מצב בו לא תשקף סכנה לשר ולאנשיו".