דידי הררי לא אהב את המתקפה על חנן בן ארי וזה מה שבחר לעשות

"גורם לקירוב לבבות" דידי הררי בכתב הגנה על הזמר חנן בן ארי לאחר סערת ההופעה בנתניה | שדר הרדיו גם עלה להתקפה נגד הגורמים שתקפו את הזמר וכינה אותם "עאלק עלומים" ו-"אינטרסנטים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/22 14:45 יב בתמוז התשפב

דידי הררי לא אהב את המתקפה על חנן בן ארי וזה מה שבחר לעשות
חנן בן ארי, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בסוף השבוע שעבר התפרסמה ידיעה לפיה חנן בן ארי דרש סכום של כחצי מיליון שקלים לטובת הופעה אחת עבור עיריית נתניה. תעשיית הבידור געשה ורעשה וגורמים עלומים אף כינו את התנהלותו של בן ארי "חזירית" וטענו שהוא פוגע בשמם הטוב של כלל האמנים.

אמש (א') במהלך תוכנית פתיחת השבוע שלו בתחנת הרדיו 103, יצא דידי הררי להגנתו של בן ארי ואמר "אני מאוד מאוד אוהב את חנן בן ארי, אני חושב שהוא אדם מדהים ואמן וירטואוז שהצליח לשלב בדרך קסומה בין פופ לדת, בין מופרעות יפה לתמימות שבא לחבק". במונולוג פתיחה נוקב תקף השדר הוותיק את אותם "גורמים עלומים" לטענתו שדיברו נגד הזמר.

 דידי הררי

דידי הררי צילום: ccByNitzan Hafner

המספרים שדווחו מנופחים "עיריית נתניה מרוויחה מההופעה"

בפתיחת השידור אמר הררי "בשבוע שעבר התפרסמה כתבה מוזרה, נדמה לי שבאתר 'מאקו' או משהו כזה, כתבה מוזרה על חנן בן ארי שסגר הופעה עם עריית נתניה והוא לוקח לפי הכתבה חצי מיליון שקלים על ההופעה ו'עאלק' גורמים עלומים בתעשיית הבידור יצאו נגדו וטענו שהוא גורם להם להיות חזירים". 

דידי הררי: "בשעה הראשונה של התכנית יושמעו שירים של בן ארי בלבד."

"בואו נעשה קצת סדר בנתונים חנן בן ארי מקבל על המופע הזה כ־220 אלף שקל, ההוצאת מסביב כ-300 אלף שקלים. מכירת הכרטיסים מכניסה לעירייה כ-750 אלף שקל עוד לפני חסויות מסחריות כך שסך הכל העירייה מרוויחה מהמופע הזה. להגיד על חנן בן ארי שהוא חזיר מבחינה כספית? ומי אומר את זה? גורמים עלומים בתעשיית הבידור? 'עלומים' שזו מילה אחרת לפחדנים.

"אותם 'גורמים עלומים' גבו הון על חלטורה בעצמאות כשבן ארי הופיע לחיילים בהתנדבות"

הררי המשיך ותקף "אותם גורמים 'עלומים' כשאתם ניסיתם לגבות סכומים לא הגיוניים לחלטורה בעצמאות, חנן, שיכול היה לסגור לפחות חמש במות ב-150 אלף שקל לבמה, החליט לוותר על הסכום העצום הזה כדי להופיע בפני חיילי צהל במחיר סמלי". 

"בן ארי הוא בהחלט אחד הזמרים הכי טובים במדינה, שבשירים שלו ובהופעות שלו הלכה למעשה הוא גורם לקירוב לבבות ואחדות. טוב יעשו אותם גורמים אינטרסנטים אם ילכו לחפש לכלוך במקומות אחרים" סיכם הררי והודיע שבשעה הראשונה של תוכניתו יושמעו שירים של בן ארי בלבד.