מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

יו"ר מועצת יש"ע הבא - ישראל גנץ

מועצת יש"ע הודיעה על מינויו של ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ ליו"ר הבא של מועצת יש"ע. "בתקופה הזו ניצבת ההתיישבות ביהודה ושומרון בצומת דרמטי וגורלי שישפיע עליה ועל מדינת ישראל כולה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/24 20:11 כח בניסן התשפד

יו"ר מועצת יש"ע הבא - ישראל גנץ
ישראל גנץ, צילום: ברוך גרינברג

מועצת יש"ע הודיעה הערב (ב') על מינויו של ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ ליו"ר הבא של מועצת יש"ע. גנץ נבחר על ידי ראשי הרשויות ביהודה ושומרון והוא מחליף את קודמו בתפקיד שלמה נאמן שהיה עד לא מכבר ראש מועצת גוש עציון.

גנץ החל בקדנציה שניה בראשות המועצה האזורית בנימין

ישראל גנץ החל בקדנציה שניה בראשות המועצה האזורית בנימין, המועצה האזורית הגדולה ביותר בישראל. הוא נבחר לתפקיד בשנת 2018, והמשיך לקדנציה נוספת לפני מספר חודשים. הוא בעל קשרים קרובים עם ראש הממשלה נתניהו, עם נשיא המדינה הרצוג ועם שרים בכירים בממשלה מכל המפלגות.

גנץ: ההתיישבות ביהודה ושומרון ניצבת בצומת דרמטי

יו"ר מועצת יש"ע הנבחר, ישראל גנץ, בירך על מינויו: "בתקופה הזו ניצבת ההתיישבות ביהודה ושומרון בצומת דרמטי וגורלי שישפיע עליה ועל מדינת ישראל כולה. ניצבים בפנינו אתגרים ענקיים כדי לשמור על ליבה של מדינת ישראל. העמקת האחיזה שלנו באזור תבטיח את בטחונה וחיזוקה של המדינה".

"המגורים ביהודה ושומרון צריכים להיות כמו בכל מקום אחר"

גנץ הוסיף כי "המגורים ביהודה ושומרון צריכים להיות כמו בכל מקום אחר במדינת ישראל. כאן נמצאות עתודות הבנייה של המדינה ואנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לפתח תשתיות ומקומות תעסוקה ומסחר. להתיישבות יכולה וצריכה להיות תרומה מכרעת לכלכלת המדינה ולחוסנה. יחד עם חבריי ראשי הרשויות נעבוד קשה ובכוחות משותפים ובעזרת ה' נצליח".

ראשי שדולת ארץ ישראל: "דוגמה להנהגה מקומית חזקה"

"ישראל גנץ, ראש מועצת בנימין, הוא דוגמה להנהגה מקומית חזקה שאינה עסוקה רק בדל"ת אמותיה, אלא פועלת למען עם ישראל ומדינת ישראל כולה. דווקא בתקופה הנוכחית, מול האתגרים הניצבים לקראתנו, הן בחזית הלאומית, הן במאבק כנגד הקמת מדינת טרור פלסטינית, והן במאבק כנגד הסנקציות והBDS, אנו זקוקים להנהגה ראויה ופקוחת עיניים. אנחנו מאחלים לישראל גנץ הצלחה רבה בקידום ההתיישבות ביהודה ושומרון ובחיזוקה של מדינת ישראל כולה".