אחרי שנבחרה להדליק משואה: כך הגיבה איריס חיים

אימו של החטוף שנורה בשוגג נבחרה להדליק את משואת ניצחון הרוח, ושיתפה בהתרגשות: "מדליקה את המשואה שלי לכבודך. לכבוד עוז הרוח שלך, לכבוד האומץ ולכבוד הגבורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/24 18:55 כט בניסן התשפד

אחרי שנבחרה להדליק משואה: כך הגיבה איריס חיים
איריס חיים, צילום: Oren Ben Hakoon,Flash90

איריס חיים, אימו של החטוף שנורה בשוגג יותם חיים, נבחרה יחד עם חמישה נוספים להדליק את משואת ניצחון הרוח בטקס הדלקת המשואות הממלכתי. איריס, שהתרגשה מאוד מהבחירה והמעמד, שיתפה תמונה שלה ושל בנה וכתבה: "את המשואה שלי אני מדליקה לכבודך".

אמו של יותם תדליק משואה: "לכבוד האומץ ולכבוד הגבורה"

"את המשואה שלי אני מדליקה לכבודך. לכבוד עוז הרוח שלך, לכבוד האומץ, לכבוד הצחוק, לכבוד הכוח, לכבוד היושרה, לכבוד האהבה, לכבוד הכבוד, לכבוד הילדות, לכבוד הקושי, לכבוד המוזיקה, לכבוד הגבורה", כתבה בהקדשה המרגשת. "לך יותם חיים. מודה לכל מי שהמליץ עליי, נרגשת מאוד למעמד הזה".

כזכור, איריס חיים ממושב שדה ניצן היא אמו של יותם חיים שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר ונהרג בשוגג מירי חיילי צה"ל ברצועה עקב טעות בזיהוי, זאת לאחר שהצליח לברוח מהשבי יחד עם עוד שני חטופים. מיד אחרי האסון שלחה איריס מסר מוקלט לחיילים שירו בשוגג בבנה, שבו הזדהתה עם כאבם, חיזקה אותם בלחימה וחיבקה אותם. מאז היא פועלת בכל דרך לחזק את רוח העם ולקרוא לאחדות.