ישיר באנגלית? חנן בן ארי מסתער על האתגר הבא ולא חושש מ BDS

הזמר המצליח בישראל יוצא לסיבוב ראשון בארצות הברית, בן ארי מתכונן למופע המורכב, מספר לאיזה קהל הוא מצפה, מה הוא מתכוון לעשות ברגע שיגיעו תומכי BDS להופעה והאם הוא מתכוון לשיר באנגלית | לכל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/22 10:09 ג בתשרי התשפג

ישיר באנגלית? חנן בן ארי מסתער על האתגר הבא ולא חושש מ BDS
חנן בן ארי , צילום: Yossi Aloni/Flash90

אחרי שכבש כל במה ויעד אפשרי בישראל, הזמר הסרוג חנן בן ארי יוצר לאתגר נוסף - סיבוב הופעות בארצות הברית, שיכלול הופעות בשלוש ערים  - לוס אנג'לס, ניו יורק, ומיאמי. בן ארי שזוכה בישראל לאהדה עצומה, נשאל על התחושות לקראת מסע הופעות בארצות הברית, וסיפר כי כבר בתקופת הקורונה הגיעו אליו פניות בפייסבוק ובאינסטגרם שיבוא להופיע אצלם "אני מקבל מהם הרבה פידבקים על השירים שלי. אנחנו רואים שיש לנו קהל בניו יורק ובמיאמי. אז, אני רוצה כבר הרבה זמן לבוא לשם"

אני מצפה לראות ישראלים, יהודים אמריקאים - שמדברים עברית, דתיים, חילונים - את כל הזנים

בן ארי שחי ונושם את הקהל הישראלי, נשאל איזה סוג של קהל הוא מצפה לפגוש בארה"ב, וענה כי הוא לא מצפה לכלום "הקהל תמיד מפתיע אותי, בצורה טובה. אני רואה את זה בישראל, שם יש לי מגוון של קהלים - בגילים בלתי צפויים ששייכים לדתות בלתי צפויות" והוא מצפה לראות את אותו קהל מגיע גם להופעה שלו בארצות הברית "ישראלים, יהודים אמריקאים - שמדברים עברית, דתיים, חילונים - את כל הזנים"

אם הם יבואו, נדבר איתם, ונאפשר להם ליהנות מהמוזיקה. אני לא מפחד

על השאלה האם יתאים את ההופעה לחו"ל ויכין סטליסט מיוחד ובוא אולי אף שירים באנגלית ענה בן אריע "בוא נהפוך את זה להפתעה למי שיגיע", בהמשך התייחס בן ארי לחשש מתומכי BDS, ואמר " זו הפעם הראשונה שאני עושה סיבוב הופעות כמו שצריך בחו"ל. אז, לא חוויתי משהו מהסוג הזה, ואני מקווה שלעולם לא אעשה זאת. אבל אם הם יבואו, נדבר איתם, ונאפשר להם ליהנות מהמוזיקה. אני לא מפחד"