חנן בן ארי חושף את הפחד הכי גדול שלו

הזמר האהוב חנן בן ארי נותן את הלב שלו לקהל בכל שיר מחדש, היום הוא משתף בגילוי לב מה הפחד הכי גדול שלו: "שלא יאהבו אותי" | ומה הוא היה אומר לילד שהיה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/22 16:17 כו באב התשפב

חנן בן ארי חושף את הפחד הכי גדול שלו
חנן בן ארי , צילום: צילום מסך יוטיוב

הזמר הסרוג חנן בן ארי מוכר בשירים חשופים ומרגשים, היום (ג') הוא הציע לעוקבים הרבים שלו באינסטגרם לשאול אותו מה שהם רוצים, התשובות הכנות ריגשו אותנו, מה הפחדים שלו ומה הוא חושב על הילד שהיה. 

חנן בן ארי: "פוחד למות, להישכח"

בתשובה לשאלה: מה הפחד הכי גדול שלך?, כתב בן ארי: "שלא יאהבו אותי, שלא יאמינו לי, פוחד למות, להישכח". בתשובה לשאלה המרגשת מה היית אומר לילד שהיית פעם? ענה: "וואו חשבתי על זה ממש לא מזמן, יש מצב שלא הייתי עומד בלראות את גוש החוסר מודעות הזה. רוצה לחשוב שהייתי מחבק אותו ואומר לו: אתה לא כזה מכוער כמו שאתה חושב".

בן ארי שבימים אלה נמצא בעיצומו של סיבוב הופעות, הופיע לפני כמה ימים במגידו שבצפון, ומרוב התרגשות הוא החליט לצלם בעצמו חלק מהמופע אותו הוא שיתף ברשתות החברתיות, "לא באמת ירדתי מהבמה".

הזמר הסרוג העלה לחשבון האינסטגרם שלו קטע קצר מההופעה וכתב: "מגידו, מה שהלך בנינו אתמול זה רק אתם הלהקה ואני יודעים. שאלוהים ישמור מה זה היה? מדליף לכם שלא באמת ירדתי מהבמה, המשכתי להסתכל עליכם מהצד יוצאים מהמתחם ובלב אמרתי תודה אלוהים. תודה לכם".