חי בסרט - לא תאמינו מה הקריירה הבאה של ברק אובמה!

נשיא ארצות הברית לשעבר ורעייתו מישל, נכנסים לעסקי הסרטים. השניים חתמו על חוזה עם חברת הסטרימינג "נטפליקס", בו הם מתחייבים להפקת מספר סדרות וסרטים עבור החברה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/18 16:45 י בסיון התשעח

חי בסרט - לא תאמינו מה הקריירה הבאה של ברק אובמה!
ברק ומישל אובמה, צילום: פלאש 90 - Kobi Gideon/GPO

לאחר 8 שנים כנשיא ארצות הברית, ועם פסק זמן של שנה וחצי מהעולם המקצועי הרשמי, חוזר הנשיא לשעבר לעניינים, בתפקיד שונה לחלוטין. ההסכם אשר חתמו בני הזוג, מחייב אותם להפקת מספר סדרות וסרטים במהלך השנים הקרובות עבור חברת "נטפליקס" - העוסקת בשידורי סטרימינג. על אף כי פרטי ההסכם טרם נחשפו, קרוב לוודאי כי עבור השניים מדובר בקבלת סכומי עתק בתמורה לעבודתם. בין הסדרות צפויות להיות גם סדרות דוקומנטריות, וגם עלילתיות.

בתגובה לפרסום הידיעה לציבור הרחב, אמר ברק אובאמה: "אחת מההנאות הפשוטות של תקופתנו בשירות הציבורי הייתה לפגוש אנשים מרתקים מכל קצוות החיים, ולעזור להם לשתף את החוויות שלהם עם קהל נרחב יותר. זו הסיבה שמישל ואני כל כך נרגשים משיתוף הפעולה עם נטפליקס, ואנו מקווים לטפח ולאצור את הקולות המוכשרים, מעוררי ההשראה והיצירתיים שיכולים לקדם אמפתיה רבה יותר והבנה בין עמים, וכן לעזור להם לשתף את הסיפורים שלהם עם העולם כולו".

מישל פרסמה הודעה אף היא ומסרה כי: "ברק ואני תמיד האמנו בכוחו של סיפור לעורר בנו השראה, לגרום לנו לחשוב אחרת על העולם סביבנו, ולעזור לנו לפתוח את הראש ואת הלב לאחרים. השירות הייחודי של נטפליקס הוא התאמה טבעית לסוג הסיפורים שאנחנו רוצים לשתף, ואנחנו מצפים להתחיל את שיתוף הפעולה החדש והמרגש הזה".

ברק אובמה

ברק אובמהצילום: Noam Revkin Fenton\Flash90