מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

תקיפות נרחבות בדרום לבנון, הרמטכ"ל: "מתמקדים בלהיות מוכנים למלחמה"

דיווחים בלבנון על 11 הרוגים בתקיפות צה"ל בדרום המדינה, לפחות שמונה מההרוגים נהרגו בתקיפה של בית באזור א-נבטיה | ההרוגה במתקפת הטילים של חיזבאללה לעבר צפת: סמ"ר עמר שרה בנג'ו ז"ל | הרמטכ"ל: "התפקיד הוא לחשוב מוכנות למלחמה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/24 07:27 ו באדר א'

תקיפות נרחבות בדרום לבנון, הרמטכ"ל: "מתמקדים בלהיות מוכנים למלחמה"
תקיפת המבנה ששימש את חיזבאללה., צילום: דובר צה"ל

דיווחים הלילה (ד') בלבנון על 11 הרוגים בתקיפות צה"ל בדרום המדינה, כך על פי רשת "אל-מיאדין" הלבנונית המזוהה עם חיזבאללה. לפחות שמונה מההרוגים נהרגו בתקיפה של בית באזור א-נבטיה. נזכיר כי אמש הותר לפרסום כי ההרוגה במתקפת הטילים של חיזבאללה לעבר צפת היא סמ"ר עמר שרה בנג'ו, בת 20 ממושב גיאה, בקרית איסוף יבשתי בגדוד 869, 'עוצבת הגליל' (91).

סמ"ר בנג

סמ"ר בנג'ו ז"ל | צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל: "התפקיד הוא לחשוב מוכנות למלחמה"

הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי קיים אמש הערכת מצב ושיח עם מפקדים במילואים בגבול לבנון, יחד עם מפקד פיקוד הצפון אלוף אורי גורדין ומפקד אוגדה 91, תא"ל שי קלפר. במסגרת הסיור אמר: "אני רוצה שתדעו דבר אחד - אנחנו לא מסיימים את זה בלי להחזיר את התושבים למטולה ולכל היישובים בצפון, ברמת ביטחון גבוהה מאוד".

"אתם שואלים אותי איך זה יקרה? אנחנו במדים, ואתם גם כשאתם הולכים הביתה, התפקיד הוא לחשוב מוכנות למלחמה", אמר הרמטכ"ל. "זו המשימה הראשונה שלנו, זה אין אף אחד שחולק אתנו ואנחנו עכשיו מתמקדים בלהיות מוכנים למלחמה בצפון".