הראשון לציון משתלח בראש הישיבה ששכל את בנו: "חוצפה"

הרב יצחק יוסף יצא במתקפה על הרב תמיר גרנות לאחר שהעביר ביקורת על אמירותיו החריפות של הרב: "היו כמה ראשי ישיבות הסדר, כיפות סרוגות שתקפו אותנו בתקשורת בלי בושה ודיברו נגדנו. מדברים נגד רב בישראל? באיזה חוצפה"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 27/04/24 23:51 יט בניסן התשפד

הראשון לציון משתלח בראש הישיבה ששכל את בנו: "חוצפה"
הרב יצחק יוסף, צילום: David Cohen,Flash90

הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, יצא הערב (שבת) במתקפה על ראשי ישיבות ההסדר ובניהם ראש ישיבת אורות שאול, הרב תמיר גרנות, לאחר שהביעו ביקורת על אמירותיו החריפות נגד גיוס חרדים. "13 אלף טילים זרקו על המדינה שלנו, ברוך השם איזה ניסים ונפלאות היה לנו, בזכות מה זה? בזכות הרמטכ"ל? בזכות מי? בזכות בני התורה בני הישיבות, שיושבים ועוסקים בתורה. זו ההשקפה הנכונה" פתח הרב יצחק יוסף.

"מדברים נגד רב בישראל? באיזה חוצפה"

הראשון לציון המשיך ותקף את ראשי ישיבות ההסדר: "כשאני אמרתי את זה לפני כמה שבועות היו כמה ראשי ישיבות הסדר, כיפות סרוגות שתקפו אותנו בתקשורת בלי בושה ודיברו נגדנו. מדברים נגד רב בישראל? באיזה חוצפה. שלחו לי מכתבים ראשי הישיבות ההסדר שאני אחזור בי. אמרתי בשום פנים אני לא חוזר בי".

הרב יצחק יוסף: "בזכות מה ניצלנו? רק בזכות בני הישיבות והאברכים"

עוד אמר הרב יצחק יוסף: "אני חוזר ואומר את זה כל מה שניצלנו במלחמה הזאת שאויבינו קמו עלינו הצפון והדרום כל הערבים החמסניקים וניצלנו מהם, בזכות מזה? רק בזכות בני הישיבות והאברכים. הם מגנים על כל החיילים ועל כל עם ישראל. מי שלא מאמין בדבר הזה הוא אפיקורוס".

"אמתי טעה? לשווא הוא שוכב עכשיו מתחת לרגבי האדמה בהר הרצל?"

כזכור, בתגובה לאמירות החריפות של הראשון לציון בשיעורו השבועי לפני חודש וחצי, ראש ישיבת אורות שאול, הרב תמיר גרנות אשר שכל את בנו במהלך המלחמה, פנה בסרטון פומבי לרב ואמר: "אני שואל אותך כבוד הרב, בשם הדמעות של אמו של אמתי, אשתי אביבית: אמתי טעה? לשווא הוא שוכב עכשיו מתחת לרגבי האדמה בהר הרצל? האם הוא וכל חבריו ששוכבים שם יחד עימו, ובעוד בתי עלמין ברחבי הארץ, היו צריכים להישאר בישיבה?"

"כבוד הרב, אתה צריך לבקש מחילה מהדמעות של אשתי ולבקש מחילה מאמיתי"

הרב גרנות פנה באופן ישיר לראשון לציון: "כבוד הרב, אתה צריך לבקש מחילה מהדמעות של אשתי ולבקש מחילה מאמיתי, בחור ישיבה ולוחם, ומכל הצדיקים והקדושים לומדי התורה שבחרו להילחם, וגם מאלה שאינם לומדי תורה שמסרו נפשם".

צפו בתגובה של הרב גרנות לרב יצחק יוסף: