אחרי ראשות הממשלה: נפתלי בנט בג'וב חדש

עם רזומה של שני אקזיטים: נפתלי בנט מצטרף לדירקטריון של חברת "לאסו סקיוריטי", שמתמקדת בפתרונות אבטחה מבוססי בינה מלאכותית: "המהפכה הטכנולוגית והחדשנות צדה את תשומת ליבם של האקרים והתקפות זדוניות, לאסו סקיוריטי עוזרת לאיזון בין קדמה לאבטחת מידע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/24 12:35 כא בשבט התשפד

אחרי ראשות הממשלה: נפתלי בנט בג'וב חדש
בנט, צילום: Ari Dudkevitch/POOL

אם יצא לכם לתהות בימים האחרונים מה נפתלי בנט עושה בזמנו הפנוי מאז יצא מהפוליטיקה חוץ מלצייץ בטוויטר מדי פעם, אז הנה התשובה: ראש הממשלה לשעבר הצטרף לדירקטוריון של סטארט-אפ הסייבר הצעיר "לאסו סקיוריטי"

החברה הוקמה בשנה שעברה וכבר הספיקה לגייס בסבב אחד 6 מיליון דולר (זאת לאחר שסירבו לקבל סכום גבוה יותר מממייסד ווב סאמיט פאדי קוסגרוב לאחר שצייץ נגד ישראל). החברה מפתחת פתרונות אבטחה מבוססי בינה מלאכותית.

זוהי לא החברה הראשונה שבנט נכנס לדירקטריון שלה: במאי הוא הצטרף לדירקטוריון Quantum Source, המפתחת טכנולוגיה למימוש מחשבים קוונטים פוטוניים עם יכולת לתיקון שגיאות.

נזכיר כי תחום ההייטק ובייחוד הסטארטפים לא חדש לבנט, לפני שנכנס לפוליטיקה הוא היה בין המייסדים של חברת הסייבר סאיוטה, שנמכרה בשנת 2005 לחברת RSA, חברת אבטחת מידע אמריקאית, בסכום שעמד על 145 מיליון דולר. בשנת 2009 כיהן לתקופה קצרה כמנכ"ל חברת התוכנה הישראלית סולטו, שנמכרה בשנת 2013 לחברה האמריקאית אשורון, בסכום של כ-130 מיליון דולר.

"גאה להיות בדירקטוריון וחלק מהמסע של לאסו סקיוריטי"

בתגובה לג'וב החדש אמרבנט כי: "המהפכה הטכנולוגית והחדשנות של AI גנרטיבי (GenAI) צדה את תשומת ליבם לא רק של יזמים וחברות שהטמיעו את הטכנולוגיה להתפתחות וליצירת יתרון תחרותי, אלא גם של האקרים והתקפות זדוניות. המסירות של לאסו סקיוריטי לחיזוק האבטחה והשימוש ב-LLMs, משקפת איזון חשוב בין קדמה טכנולוגית לבין מתן עדיפות לאבטחת מידע". עוד אמר ש"בעידן שבו לחדשנות אין גבולות, המשימה של לאסו סיקיורטי חיונית לקדמה, ואני גאה להיות בדירקטוריון וחלק מהמסע של לאסו סקיוריטי".