חקירת הפיגוע בתל אביב: נעצר תושב רמלה החשוד בהסעת המחבל

נהג הסעות תושב רמלה, אשר חשוד בהסעת המחבל, הסגיר את עצמו לידי המשטרה | בבית החולים איכילוב נאבקים על חייו של אור אשכר, שנפצע באורח אנוש בפיגוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/23 10:17 יז באדר התשפג

חקירת הפיגוע בתל אביב: נעצר תושב רמלה החשוד בהסעת המחבל
צילום: Erik Marmor/Flash90

שלושה בני אדם נפצעו באורח אנוש, קשה ובינוני בפיגוע ירי שאירע אמש (ה') ברחוב דיזינגוף פינת בן יהודה בתל אביב. צוותי מד"א שהגיעו לזירה טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים איכילוב. המחבל, מעתז חוואג'ה בן 23 מנעלין איש חמאס שריצה עונש מאסר בישראל פעמיים, חוסל על ידי לוחם ימ"מ בחופשה.

תושב רמלה החשוד בהסעת המחבל הסגיר את עצמו לידי המשטרה

בהמשך לחקירת פיגוע הירי של השב"כ והיחידה המרכזית של מחוז תל אביב, המשטרה הודיעה כי הלילה הסגיר את עצמו תושב רמלה, העוסק על פי החשד בהסעת שוהים בלתי חוקיים, אשר חשוד בהסעת המפגע וכן תושב כסייפה החשוד במעורבות בהסעה. החשודים יובאו בפני שופט היום בבית המשפט השלום בתל אביב.

צילום: Avshalom SaassoniFlash90

ממשיך להיות קשה מאוד מצבו של אור אשכר שנפצע באורח אנוש בפיגוע

בתוך כך, בבית החולים איכילוב נאבקים הרופאים על חייו של אור אשכר, שנפצע באורח אנוש בפיגוע.  "ממשיך להיות קשה מאוד מצבם של שני הפצועים מהפיגוע אמש. הראשון מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי כשהוא בסכנת חיים, והשני ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי. שניהם מורדמים ומונשמים. הפצוע השלישי במצב קל עד בינוני ומאושפז במחלקה לכירורגיה פלסטית"' נמסר מבית החולים.

אור אשכר

אור אשכר צילום: באדיבות המשפחה

בעקבות הפיגוע, כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו במהלך הלילה בכפר נעלין, בו התגורר המחבל, ועצרו את אביו, סאלח חוואג'ה. בנוסף דווח כי חילופי אש התפתחו במהלך הפעילות, וכי שני פלשתינים נפצעו מירי. במהלך הפעילות מפו כוחות צה"ל את ביתו של המחבל לקראת הריסתו הצפויה.