פיגוע ירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב: 3 פצועים באורח בינוני עד אנוש

שלושה בני אדם נפצעו באורח אנוש, קשה ובינוני בפיגוע ירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב | המחבל, איש חמאס שריצה עונש מאסר בישראל פעמיים, חוסל על ידי לוחם ימ"מ בחופשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/23 20:49 טז באדר התשפג

פיגוע ירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב: 3 פצועים באורח בינוני עד אנוש
צילום: Avshalom SaassoniFlash90

פיגוע ירי בתל אביב: שלושה בני אדם נפצעו באורח אנוש, קשה ובינוני בפיגוע ירי שאירע הערב (ה') ברחוב דיזינגוף פינת בן יהודה בתל אביב. צוותי מד"א שהגיעו לזירה טיפלו בפצועים ופינו אותם לבית החולים איכילוב. המחבל, מעתז חוואג'ה בן 23 מנעלין איש חמאס שריצה עונש מאסר בישראל פעמיים, חוסל על ידי לוחם ימ"מ בחופשה. כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום, ונמשכות הסריקות באזור. תושבי הסביבה התבקשו להישאר בבתים ורחובות נחסמו.

תיעוד מזירת הפיגוע:

חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א, ערן נדלר תיאר כי כאשר הגיע לזירה הבחין בשני פצועים שוכבים על המדרכה כשאחד מהם מחוסר הכרה. "מיד התחלתי להעניק להם טיפול רפואי כשמקביל התקבל דיווח על פצוע נוסף באחד מבתי העסק הסמוכים. יחד עם כוחות גדולים של מד"א שהגיעו במהירות למקום הענקנו לשלושת הפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם במהירות לבית החולים כשמצבו של אחד אנוש, אחד נוסף קשה ואחד קל".

צילום: דוברות מד"א

נתניהו: "שולח איחולי החלמה לפצועים בפיגוע הטרור הקשה בתל אביב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לירי ברחוב דיזנגוף במהלך ביקורו ברומא. "היה פיגוע טרור קשה מאוד בתל אביב. אני שולח איחולי החלמה לפצועים". נתניהו הוסיף: "אנחנו מחזקים את פעילות כוחות הביטחון נגד הטרוריסטים. אני בטוח שהדברים האלה לא ירפו כהוא זה את הנחישות שלנו להמשיך לבנות את ארצנו, לנטוע שורשים עמוקים במולדתנו ולהבטיח את עתידנו המשותף", אמר נתניהו.

צילום: Avshalom SaassoniFlash90

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיב ואמר כי מדובר בפיגוע קשה. "אני מתפלל לרפואתם של הפצועים ומאחל להם בשם כל עם ישראל רפואה שלימה. מברך את לוחם הימ"מ של משמר הגבול, שבפעולה אמיצה חיסל את המחבל הנתעב והציל את חייהם של רבים".