מנכ"ל מועצת המכינות ל'כיפה': "בנט שותף מלא לחזוננו"

בעקבות הביקורת שהשמיע, על אי התערבותם של חברי הבית היהודי במשבר עיכוב הכספים המיועדים לשיפוץ המכינות, הבהיר דני זמיר כי הדברים לא כוונו ליו"ר המפלגה, "שר החינוך ואנשי משרדו טיפלו באופן אישי בנושא"

חדשות כיפה משה ויסטוך 21/12/17 16:29 ג בטבת התשעח

מנכ"ל מועצת המכינות ל'כיפה': "בנט שותף מלא לחזוננו"
דווקא התערב במשבר. בנט, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

בעקבות הביקורת של מועצת המכינות הקדם צבאיות נגד חברי הבית היהודי, ביקש מנכ"ל המועצה, דני זמיר, בשיחה עם 'כיפה' לחדד את הדברים 

"בשונה מהמשתמע משרד החינוך והשר נפתלי בנט טיפלו באופן אישי בנושא בינוי המכינות בכספי קק"ל". לדבריו, "העיכוב הקיים כיום נוגע לוועדת הארבעה שבה בנט אינו שותף".

עוד אמר זמיר כי שר החינוך ואנשי לשכתו משתפים פעולה עמו ועם המועצה ועושים מאמצים גדולים לשחרור 30 מיליון השקלים שנועדו לבינוי ושדרוג מוסדות המכינות שבצפון הארץ. יש לציין כי כספים אלה הם חלק מסכום כולל של 170 מליוני שקלים שיועדו למיזמים מסויימים בצפון, כפי שסוכם בין המדינה לקק"ל, סכום שאך לטענת מנכ"ל הקרן הקיימת מעוכב על ידי משרד האוצר.

כזכור מוקדם יותר הושמעה ביקורת חריפה מצד מועצת המכינות, אשר כוונה לחברי הכנסת של הבית היהודי על כך שהם חברי הסיעה הציונית היחידה שלא התערבו בנושא.

עם זאת, זמיר ביקש להוציא מכלל מושאי הביקורת את שר החינוך ואנשי משרדו אשר מהווים לדבריו "שותפים מלאים יחד עם הקק"ל לחזון מפעל המכינות המשנה את פני החברה הישראלית, הגיע הזמן שמשרד האוצר ונציגי הממשלה בוועדת הארבעה ייקחו דוגמא ממאמצים אלה וישחררו את הכספים הנדרשים לבינוי".