מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

"אוי אוי אוי": גיא פלג התפוצץ על עמית סגל בשידור - כך הוא השיב

הכתב המשפטי של ערוץ 12 התעמת עם הפרשן הפוליטי בדיון על התנהלותו של שופט העליון חאלד כבוב. פלג: "אוי אוי אוי. אז הוא הצטלם ליד התמונה של הבת שלו" | סגל: "בא נדמיין שהיה מדובר בשופט מתנחל. זה הכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/03/24 19:21 ח באדר ב'

"אוי אוי אוי": גיא פלג התפוצץ על עמית סגל בשידור - כך הוא השיב
עמית סגל וגיא פלג, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עימות חריף נרשם הערב (ב') בין העיתונאים עמית סגל וגיא פלג סביב העדויות המצטברות על אי סדרים בהתנהלותו של שופט העליון חאלד כאבוב. הוויכוח התפתח כאשר במשדר החדשות של ערוץ 12 נפתח דיון סביב בקשתו של כבוב להקל בעונשם של חשודים בטרור כיוון שחלק מהנאשמים בפרשה בה נחשדו שוחררו בעסקה עם החמאס.

פלג: "אוי אוי אוי. אז הוא הצטלם ליד התמונה של הבת שלו"

סגל התייחס לטענותיו של פלג על עיתוי הפרסומים ואמר: "בעניין העיתוי אני חולק לחלוטין על גיא פלג, אם האיש עובר על כללי האתיקה פעם אחר פעם ומשקר במצח נחושה", עוד בטרם הספיק סגל לסיים את המשפט התפרץ העיתונאי גיא פלג התפרץ לדבריו עם חיכוי של ינון מגל: "אוי אוי אוי, איך אומר מגל, אוי אוי אוי. אז הוא הצטלם ליד התמונה של הבת שלו, אני חושב שנטפלים אליו ורודפים אותו".

סגל: "בא נדמיין שהיה מדובר בשופט מתנחל"

סגל התעקש לסיים את דבריו וסיכם את הדיון: "רק ציינתי עובדה מצערת שהוא שיקר שוב ושוב, הסתבך בשקריו - ואני זוכר מה בית המשפט העליון אמר בהקשרים אחרים, על מועמדים אחרים, לתפקידים אחרים, ואני אומר בא נדמיין שהיה מדובר בשופט מתנחל. זה הכל".