"כאב שלא ידעתי שקיים": אחותה של מעיין אדם נרצחה במסיבה

שובר את הלב: אשת התקשורת מעיין אדם משתפת בחשבון האינסטגרם שלה על אחותה הקטנה, מפל, שנכחה במסיבה בדרום ונהרגה: "בן זוגה שכב לצידה, חטף כדורים בגב, ושרד לספר לנו איך היא מתה בזרועותיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/10/23 16:16 כד בתשרי התשפד

"כאב שלא ידעתי שקיים": אחותה של מעיין אדם נרצחה במסיבה
מעיין אדם, צילום: שי פרנקו

מלחמת "חרבות ברזל" גובה קורבנות קשים. עד כה מספר הנרצחים עומד על 800, ומספר הפצועים עלה לאלפים. הכאב הגדול ושובר הלב תופס את כולם, וכך גם את אשת התקשורת מעיין אדם. מפל, אחותה הקטנה של אדם, נכחה במסיבה בדרום, ולא הצליחה לצאת ממנה בשלום. בן זוגה היה איתה והשניים התחבאו יחד מהמחבלים במשך שעות.

מעיין אדם מספרת: "שעות היא החזיקה מעמד ולא זזה עד שמחבלים ביצוע בה וידוא הריגה"

היערכות כוחות מילואים

היערכות כוחות מילואים , צילום: דובר צה"ל

"בצהריי יום שבת, מול הנוף הפסטורלי הזה, מפל התינוקת שלנו התחבאה מתחת למשאית והעמידה פני מתה", כתבה אשת התקשורת בחשבון האינסטגרם שלה, "שעות היא החזיקה מעמד ולא זזה עד שמחבלים ביצוע בה וידוא הריגה. היא ורועי, בן הזוג שלה, עברו לגור ביחד השבוע והיא הייתה המאושרת באדם, הוא שכב לצידה, חטף כדורים בגב, ושרד לספר לנו איך היא מתה בזרועותיו. כמו כל משפחת השכול עוד נמסרה לנו הודעה רשמית, אנחנו תלויים בין חיים ומוות, בין תקווה וסוף. שבורים, מפורקים לרסיסים, כאב שלא ידעתי שקיים. אנחנו צריכים ליצור את הדימום ולנצח. אחר כך נלקק את הפצעים". שולחים תנחומים למשפחת אדם.