תוכנית הבוקר של צמד המגישים יורדת: "סיפור מאוד מורכב"

תוכנית הבוקר "טל ואביעד" אותם מובילים צמד המגישים טל ברמן ואביעד קיסוס, שידרה יותר מעשרים שנה והפכה לאחת התוכניות הפופולריות בישראל. הבוקר הודיעו השניים: "התוכנית שלנו מסתיימת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/23 11:44 יד בשבט התשפג

תוכנית הבוקר של צמד המגישים יורדת: "סיפור מאוד מורכב"
רדיו, צילום: shutterstock

אחרי עשרים שנה: תוכנית הרדיו "טל ואביעד" אותם מגישים צמד המגישים טל ברמן ואביעד קיסוס, תרד בעוד שלושה חודשים, כך הודיעו הבוקר (א') צמד המגישים. התוכנית שמשדרת כבר יותר מעשרים שנים והחלה את דרכה ברדיו תל אביב, משדרת בשנים האחרונות בתחנת אקו 99fm.

טל ואביעד מספרים על ירידת התוכנית:

הבוקר אמרו השניים בשידור: "לא קל ולא פשוט והבטן מתהפכת מכל הכיוונים, אבל התוכנית שלנו מסתיימת בדיוק בעוד שלושה חודשים, לא קל ולא פשוט והבטן מתהפכת מכל הכיוונים, אבל התוכנית שלנו מסתיימת בדיוק בעוד שלושה חודשים". בתחנת הרדיו אקו 99fm אמרו: "לצערנו - All Good Thing Must Come To an End".

טל ברמן

טל ברמן צילום: CC BY-SA 4.0 יריב פיין וגיא כושי

"הסיפור הוא מאוד מורכב, והוא מאוד שלנו ופרטי"

בהמשך אמר קיסוס: "ברמת ה'מה יהיה', אין לנו עוד תשובות, אבל כשיהיו אז כמובן שאנחנו נשתף, התוכנית נגמרת, אנחנו לא נגמרים. מן הסתם יש מאזינים ומאזינות שאיתנו הרבה שנים ושאנחנו מאוד אוהבים אותם, ומבחינים שיש כל מיני תנודות ושינויים. והסיפור, כמו בסיפורי פרידות, הוא מאוד מורכב, והוא מאוד שלנו ופרטי". ברמן הוסיף ואמר כי "בעולם שבו הכול בלתי סביר, אנחנו נהיה סבירים ונעשה את זה בצורה סבירה. יש בינינו קשר, כבוד הדדי, וזה באמת כמו גירושים אחרי 20 שנים וחצי".

אביעד קיסוס

אביעד קיסוס צילום: CC BY-SA 4.0 יריב פיין וגיא כושי