ינון מגל טען בשידור: "רועי שרון לא איש ימין" - כך הוא הגיב

מגיש הרדיו והטלוויזיה אוהב לעורר סערות בשידוריו, הבוקר בתוכניתו עם בן כספית טען כי עיתונאי התאגיד "לא איש ימין". שרון הגיב למגל בעמוד הטוויטר שלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/02/23 11:11 יד בשבט התשפג

ינון מגל טען בשידור: "רועי שרון לא איש ימין" - כך הוא הגיב
ינון מגל, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מי איש ימין: העיתונאי ינון מגל רגיל לעורר סערות בתוכנית הרדיו שלו ושל בן כספית, כשמידי פעם השניים מגיעים לטונים צורמים ולא אחת התוכנית אף פוצצה. במהלך תוכניתם הבוקר (א') טען מגל כי עיתונאי "כאן חדשות" אינו איש ימין, שרון הגיב למגל בטוויטר

התגובה של רועי שרון:

הויכוח בין מגל וכספית

במהלך הדיון בנושא תפקידם ומקומם של אנשי ימין בתקשורת הביא כספית את שרון יחד עם מיכאל שמש כאנשי ימין, מגל הגיב לו: "בן, רועי שרון לא איש ימין". כספית ענה: "הוא גם לא איש שמאל, הוא גדל בציונות הדתית, כל כלי התקשורת מלאה באנשי ימין".

רועי שרון

רועי שרון צילום: Gili Yaari/Flash90

שרון הגיב למגל וכתב בטוויטר: "אם ימין זה שתיקה מול גזענות, ועצימת עיניים על שחיתויות, וגיבוי להשתמטות משירות צבאי, ופולחן אישיות, וכניעה למונופול חרד(ל)י בכשרות ובגיור, והשנאת היהדות על ציבורים גדולים - או בקיצור מה שנהיה מינון מגל ודומיו, אז מגל צודק פה. אבל זה לא".

הסערה הקודמת של מגל

בשבוע שעבר עורר מגל סערה אחרת כשביקש לעזוב את חברת הביטוח שלו לאחר שטען כי היא עושה קמפיינים פרוגרסיביים. "בגלל ש-AIG עושים קמפיינים פרוגרסיביים החלטתי לעזוב אותם", הכריז בחגיגיות, והוסיף שאלה שהציתה את הרוחות, "איפה לעשות ביטוח לרכב?".

לאחר סערת הדברים, תקפה אותו חברתו של עזר, המגישה רותם סלע. בתגובה לדבריה ענה שוב מגל וכתב: "כתבתי שעזבתי את AIG בגלל הקמפיינים הפרוגרסיביים שלהם, בעקבות הצטרפותם לעליהום על מה שהם כינו 'חוק האפליה'", ביקש להדגיש, אך מיד המשיך והוסיף עקיצה לפרזנטור, "האמת היא שפשוט לא בא לי לקנות כל דבר שאסי עזר מפרסם".