מתלבשת צנוע ולא מתחרטת על הקעקועים: עדן הראל פותחת הכל

במסגרת הפקת אופנה בה לקחה חלק דיברה מגישת הטלוויזיה המפורסמת שחזרה בתשובה על תהליך החזרה בתשובה, על העבר ועל המנהג שלה ושל בעלה: "זה קטע נורא דוסי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/22 14:20 יז בכסלו התשפג

מתלבשת צנוע ולא מתחרטת על הקעקועים: עדן הראל פותחת הכל
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: טל עבודי

מחבקת את העבר ומחכה לעתיד: עדן הראל, מגישת הטלוויזיה המפורסמת שחזרה בתשובה יחד עם בעלה עודד מנשה, השתתפה בהפקת אופנה ובראיון פתוח וכנה דיברה על המשפחה, הזוגיות וגם על עברה כמגישה מפורסמת. בריאיון ל-ynet אופנה מספרת הראל גם על החזרה בתשובה, החוויות מהילדות ועל הדברים עליהם היא לא מתחרטת.

הפתק מהרוצחת בכלא התברר כאמת

כשעדן הראל נזכרת בעברה כנערה שלמדה במוסד לנערות בסיכון, היא נזכרת בפתק שקיבלה מאמא של חברתה, שישבה בכלא על רצח ועסקה באסטרולוגיה: "את הולכת לייצג את ישראל בתקשורת באירופה" היה כתוב בפתק. "אל תשקיעי בשמלת הכלה בחתונה הראשונה שלך, כי את הולכת להתחתן פעם נוספת ויהיו לך הרבה ילדים" בהמשך כזכור, הראל הפכה לכוכבת טלוויזיה, התגרשה והתחתנה שוב, חזרה בתשובה ונולדה לה הרבה ילדים.

משפחת הראל

משפחת הראל צילום: יוסי רוזנבוים

"כשהיא כתבה לי את זה" אומרת הראל, "הייתי ילדה בפנימייה שלוקחת בגדים מהרווחה, הכי עוני והכי נוער בסיכון שיש. ואביבה קלעה בול. לא שאני בעד מפות אסטרולוגיות, כי אנחנו היהודים חיים מעל המזל. אנחנו יכולים לשנות הכול. נכון שהכול כתוב – אבל הרשות נתונה". בהמשך אומרת הראל: "גם בתור ילדה הייתי רוחנית. תמיד חיפשתי משמעות. לא סיימתי לימודים או משהו, אבל תמיד קראתי המון. הייתי אוטודידקטית. הכי הרבה למדתי מהרב יובל הכהן אשרוב".

"זה משהו שנהוג במשפחות דוסיות בשביל הילדים"

הראל משתפת על המנהג הדוסי שלה ושל בעלה עודד הראל לקרוא אחד לשני אבא ואמא: "זה קטע נורא דוסי. זה משהו שנהוג במשפחות דוסיות בשביל הילדים. ללמד אותם לתת כבוד להורים". בהמשך היא משתפת גם על חזרתו בתשובה של בנה מהנישואין הראשונים ואומרת: "ככה הוא בחר לבד".

עדן הראל ועודד מנשה

עדן הראל ועודד מנשה צילום: צילום:אסנת רום, יח"צ

הראל משתפת בשגרת יומה כיום כאישה דתייה והמקום שצניעות תופסת בחייה: "אני מתלבשת היום צנוע. פעם לא הבנתי שזה משהו מאוד פנימי. ברור שיש גם ביטוי חיצוני, אבל חשוב לשים לב לשינוי הפנימי. אני מאוד נהנית מזה". על השבת המשפחתית שלהם היא אומרת: "בכל שישי בבוקר החלות כבר במיקסר, החמין עולה על הפלטה, יש סינטה, דגים ומלא סלטים. יש, ברוך השם, שפע. גם בין צילומים בבית לתוכנית שלנו 'רגע של חוכמה', אני שורפת חצילים, מכינה מטבוחה, כי חבל על הזמן".

לא מתחרטת על העבר והקעקועים

עדן הראל מדברת על העבר ואיך היא מתייחסת אליו היום: "אני לא מתחרטת על הקעקועים ולא על שום דבר. זה נראה לי מטומטם להתחרט על זה. מה שהיה, היה. אני גם לא מתחברת לקונספט של למחוק את מי שהייתי. אני מחבקת את העבר ומחכה לעתיד".