למדה גמרא 4 שנים והמציאה שם לתחנת רדיו פופולרית: 10 דברים שלא ידעתם על מרב מיכאלי

חושבים שאתם מכירים את שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה? תנו לנו להפתיע אתכם עם עשרה דברים שלא ידעתם עליה, מלבד המובן מאליו. וגם, לא תאמינו מאיזה גיל היא מרכיבה משקפיים

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 15/05/22 12:24 יד באייר התשפב

למדה גמרא 4 שנים והמציאה שם לתחנת רדיו פופולרית: 10 דברים שלא ידעתם על מרב מיכאלי
צילום: Avshalom sassoni/Flash90.

1.הגתה את השם גלגלצ

את שירותה הצבאי עשתה מיכאלי בתחנת הרדיו הצבאית כקריינית ומנחה. היא הייתה שותפה להקמת התחנה המוזיקלית גלגלצ, והיא זו שהציעה את השם המקורי, בנוסף להיותה המנהלת הראשונה. 

2. לא רק שחור 

כולם יודעים ששרת התחבורה לובשת רק שחור. לדבריה, היא רוצה שיתרכזו במה שיש לה לומר ולא במה שהיא לובשת. הבגדים השחורים הם כמעין חליפה, משהו שהופך את הגוף ללא רלוונטי. יחד עם זאת, בתוכנית שצילמה ניקול ראידמן, "הקול של ניקול" עבור ערוץ 24, הצופה קיבל הצצה לארון הבגדים של מיכאלי, שמכיל גם מספר פריטים בצבע לבן ואפילו אדום. 

3. הכריזה מלחמה על המזגן 

למרב מיכאלי תמיד קר במזגן, היא מעדיפה אותו כבוי. כשרת התחבורה היא הבטיחה לדאוג להעלות את הטמפרטורה של המזגן ברכבת שלטענתה - מקפיא את הנוסעות.

4. לא שוכחת לברך 

את מרב תוכלו לשמוע אומרת הרבה ב"ה, היא רואה בזה תשובה מעולה להרבה שאלות. אם זאת, עם הביטוי בעזרת ה' היא עדיין מתקשה.

5. גאונה נטולת השכלה 

למיכאלי אין השכלה אקדמית, למרות זאת היא מרצה בנושאי תקשורת ומגדר במכללה למנהל ובמכללת ספיר.

6. תלמידת חכמים 

חלקיה השונים של החברה הישראלית חשובים למרב מיכאלי, כדי להכיר יותר את השפה והעולם הדתי היא למדה ארבע שנים גמרא, "הרגשתי נגזלת ברמות העמוקות ביותר שאפשר להעלות על הדעת, וברור שאני לא יכולה לנהל משא ומתן על שבת כי אין לי השכלה, אז ישבתי ולמדתי". 

מרב מיכאלי

מרב מיכאלי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

7. שותפה במטלות הבית 

בבית התחנכה תחת משמעת חזקה, היא ואחיותיה היו שותפות מלאות במטלות הבית ולכן היום עבור מיכאלי ניהול משק בית זה קל ומוכר. אולי זאת הסיבה שהיא נמנעת ממגורים משותפים עם בן זוגה שגר בדירה מעליה, "רציתי מקסימום יחסים במינימום בירוקרטיה". 

8. חובבת תה 

אם תשאלו אותה מהם תחביביה היום מרב תגיד תה! כן כן, היא משקיעה הרבה מאמץ בתה שלה, ולא מסתפקת בתיונים קלאסים אלא אוהבת תה איכותי ומיוחד מנפאל או מסין.

9. משקפפורית 

מאז גיל שנתיים מרב נזקקת למשקפיים, יש לה מספר שיא של מינוס 15 והיא משתמשת בעדשות. היו קוראים לה משקפופרית בתור ילדה.

צילום: Miriam Alster/Flash90

10. קשה להשגה 

את בן זוגה ליאור שליין היא הכירה בטלוויזיה, כאשר הוא הזמין אותה להשתתף בתוכנית הוותיקה שלו, "משחק מכור", והם כבר 15 שנה ביחד, "בהתחלה התידדנו. לקח כמה שנה עד שהפכנו לרומן. זה לא היה לי אף פעם, להיות כל כך הרבה זמן עם מישהו". 

בונוס! מיכאלי ובן זוגה ליאור שליין חבקו השנה את ילדם הראשון – אורי. הפוסט שהעלתה, בו שיתפה על ההחלטה ועל תהליך הפונדקאות, זכה להדים רבים ברשת ובתקשורת.