נטפליקס חושפת את הטריילר של בית הנייר הקוריאני

אחרי שהסדרה בית הנייר, שינתה סדרי עולם בכל מה שאנחנו יודעים לגבי סדרות שוד, נטפליקס לא עוצרת ובימים אלה עובדת על עיבוד קוריאני לסדרה המצליחה מספרד | כל הפרטים בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/22 12:23 יז בשבט התשפב

נטפליקס חושפת את הטריילר של בית הנייר הקוריאני
צילום: צילומסך מתוך טריילר

אחרי שהכתה גלים בכל העולם, הסדרה בית הניירLa Casa de Papel - Money Heist, תקבל עיבוד חדש ועכשיו בגרסה קוריאנית שתיקרא  - קואיה  - איזור כלכלי משותף (Korea - Joint Economic Area). 

השבוע, אישרה נטפליקס לשחרר את העיבוד הקוריאני ללהיט היסטרי,  ומיד לאחר ההכרזה שחררה טיזר ובו ההכרזה המרגשת, הכרזה שהביאה לגל התעניינות מחודשת בסדרה, וכן הסקרנות לגבי התמונות והתוצרים שיצאו מימי הצילומים. 

העיבוד הקוריאני לסדרה יספר את סיפורו של אסטרטג גאון עם צוות מוכשר ממש כמו בסדרה המקורית, רק ששם הגנבים מתכננים לבצע שוד חסר תקדים בחצי האי הקוריאני. בסיפור תמצאו סיטאציות מורכבות ודילמות לא פשוטות, כאשר צוות הגנבים מעמיד בן ערובה באתגרים בלתי מוסברים, מרבית העיניים מתרכזות ברקע הסיפור ובהגדרה שמאחורי התואר - איזור כלכלי משותף.  

בטיזר המיוחד שיצא, נראה שאת תפקיד הפרופסור ימלא  יו ג'י טי שם הוא נעמד ובוחר את המסכה הסמלית שלו לשוד, ככור בסדרה המקורית נבחרה דמות של סלבדור דאלי האייקונית. מייד אחרי הצגתו של הפרופסור, הטריילר מציג את ראש צוות המשא ומתן  Seon Wooji. 

גם מקומם של צוות הגנבים לא נפקד מהסיפור, וגם בסדרה המחודשת יוצגו הגנבים כשם נושאים את שמות העיר שלהם:  כאשר את ברלין יגלם פארק הא-סו, את טוקיו תגלם ג'ון ג'ונג-סאו, את מוסקבה יגלם לי וון-ג'ונג, דנבר (קים ג'י-הון); ניירובי (ג'אנג יון-ג'ו); ריו (לי היון-וו); הלסינקי (קים ג'י-הון); ואוסלו (לי קיו-הו).

קים הונג-סאן, ביים את הסדרה שכנתבה על ידי   ריו יונג-ג'ה, קים הוואן-צ'ה וצ'ו סונג-ג'ון

על פי הצהרת נטפליקס, הסדרה תצא למסכים שלכם במהלך שנת 2022 שווה לחכות .