נטפליקס לא נחה: סדרת המשך לסדרה בית הנייר

חברת נטפליקס פרסמה את לוח הזמנים לעליית הסדרות שהותירו אותנו במתח, כולל "בית הנייר" שתעלה לשידור מחר. אם אתם מחובבי הסדרה, תשמחו לגלות שסדרת המשך תעלה ב-2023

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/21 09:02 כח בכסלו התשפב

נטפליקס לא נחה: סדרת המשך לסדרה בית הנייר
צילום: shutterstock

השבוע פרסמה נטפליקס את התאריכים בהם יעלו לסטרימניג העונות החדשות של הסדרות המדוברות ביותר בשנים האחרונות. אחת מאותן סדרות היא "בית הנייר", שחוזרת לעונה אחרונה  בהחלט, ושידורה יחל מחר (ו'). מדובר בחלק השני של העונה החמישית של הסדרה, והוא יהיה גם האחרון שיגלה לנו מה קרה בסופו של השוד הגדול בהיסטוריה.

אם אתם מחובבי הסדרה, תשמחו לגלות שבנטפליקס עובדים על סדרת המשך. "השוד אולי מגיע לסיומו", נכתב בעמוד הטוויטר הרשמי של נטפליקס, "אבל הסיפור ממשיך". הסדרה הנוספת תקרא בשם "ברלין" והיא עתידה לעלות ב-2023.

ברלין שימש כמנהיגם של שודדי הבנק המפורסמים בסדרה. כאמור, החלק השני לעונה האחרונה של הסדרה יעלה לנטפליקס מחר, ה-3 בדצמבר, ואתם תזכו לראות כיצד השוד הבדיוני המדובר ביותר בעולם יצא לפועל.

הסדרה שעלתה בנטפליקס לפני כשלוש שנים הפכה בן רגע ללהיט עולמי, ובמיוחד גם כאן בארץ. העונה החמישית והאחרונה חולקה לשניים כאשר החלק הראשון עלה ב-3 בספטמבר 2021, והחלק השני והאחרון ישודר ב- 3 לדצמבר 2021.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן