שאל את הרב

חשיבה על גבר

חדשות כיפה הרבנית טובה אליהו 27/05/10 04:34 יד בסיון התשע

שאלה

שלום לרב.

השאלה שלי די מוזרה אבל מאוד מתסכלת.

לפני כמה שנים חלמתי חלום שאני נמצאת בי-ם ואני רוצה להגיע הביתה (אני לא גרה בי-ם) וילד אחד מהיישוב שלי רואה אותי ואומר לי לא לדאוג ושאני יחזור איתו וכו'.. ואז נגמר החלום.

אותו ילד לא ראיתי אותו כמעט 3 שנים וגם אף פעם לא חשבתי עליו וכו'.. אבל הרבה הרבה שנים לפני כן הכרתי אותו בתור ילדים סתם כזה וחבבתי אותו. באותו בוקר כשקמתי מהחלום הרגשתי משהו חזק אליו ואמרתי לעצמי שאם יש משמעות לחלום הזה אני יראה אותו דווקא היום. ובאמת ראיתי אותו באותו יום ומאותו זמן אני די מאוהבת בו כמעט בלי שום הכרות. אני יודעת שצריך להתפלל לאלוקים שישלח לנו את הזיווג הנכון וכו'.. אבל תמיד יש לי במחשבות אותו וממש הייתי רוצה לבקש שזה יהיה הוא למרות שזה די דמיוני כי הוא לא בגיל שלי ולא דתי ועוד.. אני ממש מתוסכלת בזה שהרגש שלי במקום אחד לעומת השכל שנמצא במקום אחר. אין לי מושג מה אני צריכה לבקש האלוקים ואיך להוציא את כל האופוריה הזאת מהראש.. מבחינתי זה קושי/ניסיון שאלוקים שלח לי אבל אני לא יודעת איך לחשוב עליו. אשמח לקבל את עזרתך ולדעת מה לעשות.

תודה רבה

תשובה

בס"ד

לא מתחתנים על פי סימנים או חלומות. מתחתנים על פי הגיון ורגש הלב. לכן במקרה הזה לא נראה שיש משהו של חתונה בניכם. בהחלט יכול להיות שאת יכולה להתפלל עליו שיצליח, אבל כדאי לך מהר מאוד לחיות על קרקע במציאות ולא בדמיונות שוא שעלולים להסיח את דעתך מהחיים האמתיים.

בהצלחה אמיתית

כתבות נוספות