יום העצמאות 2021: רשימת ההופעות בכל הערים

אחרי שנת הקורונה, ההופעות שנהגו להתקיים ברחבי הארץ - חוזרות. בואו לבדוק מי מופיע בעיר שלכם, לאן שווה להגיע, והיכן תהיה ההופעה הטובה ביותר בארץ?

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/21 10:51 כט בניסן התשפא

יום העצמאות 2021: רשימת ההופעות בכל הערים
תושבי חולון? עדן בן זקן תופיע בערב יום העצמאות, צילום: Hadas Parush/Flash90

נתוני התחלואה בחודש האחרון הפכו למעודדים ביותר עקב מבצע החיסונים שמוריד את התחלואה, ונראה כי ישראל בדרך לחזור לשגרה מלאה לצד הנגיף. אחרי שנה לוותה בשלושה סגרים, בידודים והנחיות מחמירות, בהן בוטלו כל האירועים ההמוניים ומופעי התרבות, יום העצמאות השנה חוזר לשגרה המסורתית עם הבמות ברחבי הארץ. אמנם ישנן הקלות רבות אך לפי הוראת משרד הבריאות , אסור לקיים אירועי במות שלא במסגרת התו הירוק והגבלת כניסה, כך שמופעים רבים כוללים הרשמה מראש.

ירושלים

בבירה ערוכים לערב עם מספר ההופעות הגדול ביותר, גם לציבור הדתי וגם לציבור הכללי. מתפילות חגיגיות בהשתתפות: ביני לנדאו, עקיבא תורג'מן ואהרון רזאל. ועד להופעות ברחבי העיר של: נדב אבקסיס, שרית חדד, אליעד נחום, לירון בן שמעון, גידי גוב, עינת שרוף , עמיר בניון פירקת אלנור, אורית עטר, מרגלית צנעני, דג נחש, טונה, רביד פלוטניק, הפרויקט של רביבו, האחים שטרית, רמי קליינשטיין, קובי אפללו, אור בן עטר, שי בן הרוש, קובי פרץ ואסף אשתר.

תל אביב

בתל אביב מספר ההפועות נמוך בהרבה, כאשר ישנו מופע אחד מרכזי של פיר רוט ומאור כהן, ההופעה נעשית על סירות מים. ההופעה כאמור מוגבל במספר המקומות, אך גם בגיל והיא מיועדת לבני 18 ומעלה, בנוסף הכניסה למופע כרוכה בתשלום של 50 ש"ח כשכל אדם זכאי לרכוש עד שני כרטיסים. בנוסף העירייה מתכננת, מופע זיקוקים מיוחד ברחבי העיר. 

פתח תקווה

בעיר ויתרו השנה על הופעות של אמנים, אך במקום זאת בעיר מתכננים להופעות ברחובות של מוזיקה, מתופפים, להטוטנים ומייצגי רחוב וגם משאיות הקצב יעברו בשכונות העיר ויעשו שמח. 

נתן גושן

נתן גושן, חוזר להופיע ברעננה ובחולוןצילום: גלעד תדהר/Digistage

רעננה

בפנינת השרון מקיימים מופעים גם כן, כולם לתושבי העיר בלבד בעלי תו ירוק ומותנים בהרשמה מראש. המופע הראשון הוא של יהורם גאון, שיתקיים בפארק רעננה, אחריו יתקיים מופע של זוכת העונה האחרונה של האח הגדול, זהבה בן, את הערב יחתום נתן גושן בליווי אביגיל ולמן. במקביל יתקיים הטיש הגדול בהובלת משה להב.

גבעת שמואל

בעיר הכי מגזרית החליטו שלא לעשות מופעים מרכזיים בשל הנחיות הקורונה שמונעות התקהלות, ויזמו הופעות רחוב בעשרה מוקדים ברחבי העיר, עם להטוטנים ואנשי קרקס, ג'אגלינג, הפעלות קצב, הולכי קביים ודמויות אינטראקטיביות רבות. ומופע הזיקוקים יהיה ביום רביעי בשעה 22:00.

אפרת

באפרת יחלו את הערב עם תפילת ערבית חגיגית - ברחבת המתנ”ס, ימשיכו לטקס מדליקי המשואות ולאחר מכן יתקיים המופע המרכזי של הזמר האהוב חנן יובל, עם שירים ישראלים מכל הזמנים. המופע יתקיים עפ”י הנחיות התו הירוק. ברישום מראש. ב-21:15 תתקיים מסיבה לנשים במטה הצעירים בזית.

חולון

מקום נוסף מרובה הופעות ניתן למצוא דווקא בעיר הילדים, חולון עם מספר אמנים שיופיעו בחניון היכל טוטו שבעיר. האמנים שיגיעו הם: עדן בן זקן, עדן חסון, עידן חביב ונתן גושן. גם לדור המבוגר ביותר יקיימו הופעות של איתן מסורי, ורדינה כהן ואיזקיס. 

ראש העין

עיר נוספת שמפתיעה עם הופעות טובות היא ראש העין, עם מופע המרכזי באגם שיכלול את אמיר דדון והדג נחש. גם עבור הציבור הדתי תתקיים תפילת חג עם קובי ברומר וציון גולן. במוצאי החג יופיעו רובי לוי, אבנר גדסי, סגיב כהן ולהקת דיוואן. 

מירי מסיקה תופיע בכרמיאל

מירי מסיקה תופיע בכרמיאלצילום: Tomer Neuberg/Flash90

כרמיאל

גם בצפון מתקיימים מופעים שכדאי להגיע אליהם ובכרמיאל דאגו להופעה באמפיתאטרון בעיר. אל ההופעה יגיעו איתי לוי, מירי מסיקה, מרגי ומושיקו מור. בנוסף, תתקיימנה ההרקדה המסורתית וערב זמר עברי בהיכל הספורט הורוביץ. 

קריית שמונה

מכרמיאל נצפין עוד לקריית שמונה שם מקיים ערב משולב של זמרים והופעות סטנד אפ שיתקיימו במהלך הערב. למופע יגיעו: קובי מימון ודלקה בהיכל התרבות, מיקי גבע, ליטל שוורץ ולירן דנינו בבית החאן. למחרת יתקיימו גם מופעים לילדים הכוללים את כוכבי הרשת קטריקס ולאון וגם הופעה לקטנים של חיפזון וזהירון.